{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.246 visninger | Oprettet:

At krølle hår ... suk! {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg skal til 18 års fødselsdag i morgen - har købt den fedeste kjole, har de lækreste stilletter og ja, jeg glæder mig faktisk rigtig meget! smiley .

Jeg havde så tænkt at mit flotte blondehår ville være pokkers flot til kjolen - hvis nu det blev krøllet. Så jeg har lånt min svigerindes glattejern som SAGTENS kan lave krøller .....

Nu har jeg i den sidste halve time stået og prøvet at få det skide hår til at krølle, og jeg siger jer, det modarbejder mig!! Det har transformeret sig ind til Medusa hår med sin egen selvstændige vilje - det vil simpelthen ikke som jeg vil!
Jeg tvivler på at det vil være mere samarbejdsvilligt i morgen, så jeg er ved at miste håbet ...

Hvad gør i når jeres hår ikke vil som i? Er det bare at klø på og blive ved med at øve sig til det makker ret?

Skulle der tilfældigvis sidde en i nærheden af Lemvig/Holstebro/Struer og tænke HEY! JEG KAN KRØLLE HÅR! Så må i meget gerne hjælpe mig, er ved at være desperat og VIL bare have det fucking lorte hår krøllet .... *Englefjæs* smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At krølle hår ... suk!
  • #1   23. maj 2013 YOUTUBE!
    Seriøst, der er geniale guides til hvordan du gør det, hvordan du kan lave krøller uden glattejern / krøllejern, osv. Prøv at søge dig lidt frem smiley

• #2   23. maj 2013 Et krøllejern er altså noget nemmere at lave krøller med, specielt et stort et smiley hvis du kommer til Esbjerg krøller jeg gerne smiley

• #3   23. maj 2013 Men flotte krøller kan også laves ved at du har lidt vådt hår - ikke plaskvådt, men lidt vådt - næsten tørt, så snor du dem stramt i store eller små totter alt efter hvilken str krøller du vil have.. Sno dem så de bliver til sådan nogle snoede knopper, sæt en elastik om dem og pil dem ud i morgen inden du skal til fest smiley

• #4   23. maj 2013 mit hår duer ikke til krøller med glattejern. Til gengæld får jeg helt fantastisk mange hvis jeg laver "sokke krøller"

Jeg tog så en gammel t shirt og klippede i stykker istedet for sokker...

smiley

https://www.youtube.com/watch?v=n5BFZ7E6NMw

• #5   23. maj 2013
    Jeg har også et hår der nægter at krølle sig uanset hvad man forsøger sig med og om man står i et kvarter og holder det -.-

Har ladet med fortælle at curlers eller hvad de hedder, bare fra Tigeren skulle være effektive? Har ikke prøvet det dog, tror ikke helt på det heller, men det må afprøves ;o)

Sover jeg med vådt hår i en knold så holder krøllerne 2 timer hvis jeg ikke reder hårret når jeg vågner.

• #6   23. maj 2013 Jeg må ærligt indrømme at jeg har stalket youtube for videoer og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det *indsæt sur smiley her*

Må ud og investerer i et krøllejern så, eller ofre et par sokker smiley .

• #7   23. maj 2013 Mit hår krøller gerne når alle andre overtager, så jeg tror det er mig den er gal med ... Det vil dog ikke så gerne holde medmindre jeg tømmer en hel hårspray i det smiley .

Esbjerg er desværre lidt en omvej, ellers tak for tilbudet, havde du boet tættere på var jeg nok kommet forbi smiley

• #8   23. maj 2013 Jeg har før haft succes med at lave bølger/havfruehår med glattejern smiley Det var ret fedt! Det kan man finde en del youtube videoer til, jeg mener Melon Lady har lavet en video om det? smiley

• #9   23. maj 2013 Kom herhjem Aless så skal jeg nok gøre det smiley Du skylder alligevel et besøg smiley

• #10   23. maj 2013 Jeg så en smart ting med at lave krøller med sugerør på youtube en dag. Søg på Strawcurls, så skulle der gerne dukke noget op. smiley Hilsen fra en, hvis hår har så mange naturlige krøller, at hun ofte ville ønske sig at kunne have det løst hængende helt glat smiley

• #11   23. maj 2013 Er det et GHD?

• #12   23. maj 2013 Dorthe - JEG BYTTER GERNE!! Mit hår er sendt fra helved - det er så fanens flot, men et helved at arbejde med fordi det er så glat og fint, også bliver det elektrisk på ingen tid -.-' .

Frisse - Jeg sagde at du skulle have sprut og kage, så vidt jeg husker havde du kun kage!! smiley .

Jeg tror jeg prøver det med sokkerne, de der glattejernskrøllevideoer funker bare ikke med mig smiley , Men hvis alt andet går galt har min skønne klassekammerat sagt at hun gerne vil prøve at krølle det (L)

• #14   23. maj 2013 Det er et Ceramic Exido Lux tror jeg det er der står på det smiley .

Som sagt er det åbenbart kun mig mit hår ikke kan lide - mine veninder på efterskolen, frisører og endda min kæreste kan lave krøller i det, men mig? Næææ nej ...
    De vil dog ikke så gerne BLIVE i håret medmindre der kommer masser af snask i smiley .

Kommentér på:
At krølle hår ... suk!

Annonce