{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Mange heste afventer godkendelse (39!) Er det så svært? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det kan være blevet så svært at få enten godkendt eller afvist dem der venter...

For nogen år tilbage var der sjældent mere end 10-15 stykker max der ventede og det gik som regel ret stærkt.

Nu har jeg selv personligt min nye hest på og den har fået 88 velkomst og 0 afvisninger fra igår aftes.. Det er jo i sig selv ganske godt, men jeg undrer mig hvordan heste der er sat på samtidig og eller senere kan være blevet godkendte for længst, og så er der osse dem der bare halter helt vildt efter med stemmer...

En ting er hvis en hest bliver afvist uanset grund, så må man rette op på det og så prøve igen, men det virker for mig som om folk de kun lige kigger på visse heste og vælger at enten godkende eller afvise, og så bare lader resten være.

Jeg fulgte en hest der kom på 1 minut efter min, den var stemt ind efter 2 timer... Hvorom min STADIG(!) venter...

Det syns jeg faktisk er for ringe... Ikke kun for mit vedkommende, men osse for alle de andre!

Man kan godt lige tage tjansen og kigge dem alle igennem og så trykke på enten rød eller grøn knap, sværere er det ikke smiley

Kom nu folkens smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mange heste afventer godkendelse (39!) Er det så svært?
Kommentér på:
Mange heste afventer godkendelse (39!) Er det så svært?

Annonce