Mange heste afventer godkendelse (39!) Er det så svært? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det kan være blevet så svært at få enten godkendt eller afvist dem der venter...
For nogen år tilbage var der sjældent mere end 10-15 stykker max der ventede og det gik som regel ret stærkt.
Nu har jeg selv personligt min nye hest på og den har fået 88 velkomst og 0 afvisninger fra igår aftes.. Det er jo i sig selv ganske godt, men jeg undrer mig hvordan heste der er sat på samtidig og eller senere kan være blevet godkendte for længst, og så er der osse dem der bare halter helt vildt efter med stemmer...
En ting er hvis en hest bliver afvist uanset grund, så må man rette op på det og så prøve igen, men det virker for mig som om folk de kun lige kigger på visse heste og vælger at enten godkende eller afvise, og så bare lader resten være.
Jeg fulgte en hest der kom på 1 minut efter min, den var stemt ind efter 2 timer... Hvorom min STADIG(!) venter...
Det syns jeg faktisk er for ringe... Ikke kun for mit vedkommende, men osse for alle de andre!
Man kan godt lige tage tjansen og kigge dem alle igennem og så trykke på enten rød eller grøn knap, sværere er det ikke
Kom nu folkens
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
jun 2012
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 47 Svar: 1.107
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.059
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Jeg gennemgår dem osse flere gange dagligt for at hjælpe...
Jeg bliver bare lidt ærgelig på alles vejne for man vil jo bare gerne ha sin hest oprettet og jeg synes personligt jeg har forsøgt at lave en spændende profil med det jeg havde til rådighed ifht for eks. den jeg så der blev stemt ind meget hurtigt...
Så blir man lidt skuffet over at bare sidde o vente og der sker nada og en skid
jan 2012
Jeg har da guhjælpemig ikke skrevet noget om tvang!
Du har da selv to heste oprettet, så du bør da osse bidrage eftersom du selv er "med" i det!
Men det er fair nok hvis du ikke "har tid" Dog har du tid til lige at smide en kommentar herinde der var totalt unødvendig
godt for dig!
okt 2009
jan 2012
okt 2009
dec 2010
Følger: 32 Følgere: 266 Heste: 1 Svar: 347
jan 2012
dec 2005
Følger: 60 Følgere: 84 Heste: 5 Emner: 17 Svar: 2.735
Hvis det ser sån lidt, ja undskyld, kedeligt ud, tror jeg man går videre, netop fordi der er så mange.
Mine 2 sidst oprettede heste, er begge oprettet sen aften, og har været godkendt morgen efter.
Så tror det har noget at gøre med et fristende billede?
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.059
Men dine ord som "er det så svært", "så må du da også bidrage" og "det er for ringe" er meget hårde - folk bestemmer jo helt selv hvad de vil bruge deres fritid på; og jeg har skam ikke længere 10 minutter til det hver dag, for jeg har rent faktisk ikke tid.
Hvilket virker total ironisk når jeg rent faktisk kan svare dig allerede, men i går og i dag er de første dage i flere måneder jeg har tid til at hygge på nettet - så den tid er for mig meget kostbar, hvilket og betyder, at jeg ikke vil kalde det for en fuldstændig ligegyldig kommentar - jeg bruger bare min tid på det, jeg gider.
Mange heste afventer godkendelse (39!) Er det så svært?