Eksamensplan, loading 40% {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der sidder og venter i spænding på vores eksamensplan? På min HTX får vi den store eksamensplan i morgen. Og hvor er der dog lang tid til! Vi har den sidste uge siddet lidt med den der "Så kom dog for helvede med den eksamensplan!!". Bare for at få udløst spændingen. Hvad skal vi mon op i?
Den lille eksamensplan vi fik sidste onsdag fik vi ikke meget ud af. Kun at vi heldigvis ikke skal op til nogen eksamen inden den 30. maj (... heldigvis). Der er kun en årsprøve inden.
Hvad har i på udtræk? Er der nogen eksaminer i kender? Hvad håber i på at trække? Og får i også den store endelige plan i morgen?
Og tilføj da gerne hvilken uddannelse og årgang i er på.
Jeg selv er næsten ligeglad med hvad vi trækker. Bare vi trækker et eller andet. Jeg går som sagt på HTX, 2.g. Min klasse kan trække: Matematik B, Fysik B, Kemi B og Teknologi B. Jeg har så hævet matematik til A, så det kan jeg ikke komme op i.
Og så har vi to skriftlige årsprøver: En i engelsk A (igen) og en i Dansk A.
maj 2010
Følger: 64 Følgere: 59 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 493
Jeg er 100 % sikker på jeg kommer op i matematik(det er min lærer og min far også). Jeg vil gerne op i fysik da det er 24timerseksamen. Helst op i oldtidskundskab, da det ligger mig nemt, men at komme op i religion gør mig intet
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
*REB* Iben&Sharnie: Kan man komme op i skriftlig matematik på andet end A niveau? Det kan man ikke på HTX.
Jeg er nemlig også næsten ligeglad med mine på grund af eksamensformerne. De virker rimelig ligetil i alle tre.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Ved at jeg skal op i engelsk skriftlig, kan komme op i engelsk mundtligt og religion også .. sååå jeg venter også :D:D
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 26 Heste: 6 Emner: 69 Svar: 1.381
Vi har fået at vide, at vi skal op i skriftelig matematik B om en uge. (Det har jeg det fint med...)
Jeg kan komme op i Oldtidskundskab C, Religion C, Mundtlig matematik B og Biologi C. Jeg har valgt at opgradere Kemi til B-niveau, så det behøver jeg ikke tænke på i år.
Vi kommer højest sandsynligt ikke op i mundtlig matematik, da det er sjældent man kommer op både mundtligt og skriftligt.
Der er en lille sandsynlighed for at jeg kan forbedre min årskarakter i biologi, så det vil jeg nogenlunde gerne op i. Ellers er jeg ret ligeglad med hvad vi trækker.
Vil dog rigtig gerne op i to mundtlige, da jeg ingen eksamener havde i 3.g, og der med garanti bliver nok at se til i 3.g.
Vi skal til årsprøver i skriftlig engelsk, skriftlig samfundsfag og AT. Ak og ve.
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.893
og indtil videre ved jeg at jeg skal op i alle mine skriftlige fag - altså biotknologi, matematik, fysik og dansk (: Desuden har jeg min AT eksamen allerede d. 6 og mangler derfor kun at få et fag offentliggjort imorgen - egentligt er jeg fuldstændig ligeglad med hvilket fag det bliver, men håber inderligt på at det ikke bliver historie...ikke fordi jeg ikke kan finde ud af det, men simpelthen fordi min historie lærer er direkte ond og møg modbydelig overfor mig...-.- Er jeg sindsygt heldig kommer jeg op i fysik, for så går jeg ud med minimum et 12 tal, hvilket ikke ville være skidt (;
okt 2007
Følger: 90 Følgere: 138 Heste: 3 Svar: 2.655
Vi skal inden den 30 maj (cirka) op i et projektarbejde og 2 prøver som ikke er eksaminer. Vi havde tre mulige emner i projekt, forretningsplan, kultur og et om nordjyske. Vi trak så kultur...........
Også får vi senere af vide om vi skal op i matematik eller samfundsfag mundtlig Håber godt nok på samfundsfag!
maj 2010
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
Skal op i skriftlig dansk den 23, skriftlig engelsk den 24, skriftlig Afsætning den 29 og skriftlig international økonomi den 31. Skal jo så nok op i mundtlig spansk, da jeg ikke er udtrukket til en skriftlig. Den sidste mundtlige eksamen jeg kan have er enten Erhvervsret C, kultur forståelse eller samtidshistorie B, dansk, engelsk, international økonomi eller afsætning A håber på samtidshistorie eller dansk. Græder hvis det er erhvervsret
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
Årsprøver: matematik skriftlig, AT mundtlig
Eksamener: fransk begynder B, biologi C (for højt fravær)
Vi kan trække biologi og samfundsag, så krydser for, vi ikke kommer op i samfundsfag
nov 2008
Følger: 83 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 218 Svar: 3.195
Jeg ved jo godt hvilke fag, bare ikke hvornår, det ved jeg først i morgen.
Jeg skal op i kemi B, religion B og KS (religion c, samf c og historie så det er tre mundtlige
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har fået den, har også fået min case opgave som jeg skal op i torsdag. Det er i IT, som jeg ikke er særligt tryg i så jeg har sat forventningerne lavt og sætter jeg til alle mine eksaminer forventer at dumpe, så kan jeg kun blive positivt overrasket.
Skal også op i dekoration/blomster og et projekt vi har lavet.
maj 2008
Følger: 20 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 203 Svar: 3.460
Og det endte egentlig meget godt. Vi trak teknologi. Dem der har hævet teknologi til A, skal op i fysik. Så jeg er godt tilfreds
aug 2009
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 459
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
jun 2011
Følger: 18 Følgere: 20 Heste: 3 Emner: 29 Svar: 1.153
maj 2010
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.447