{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit rider i?
  • #1   21. maj 2013 Hvis jeg kan nå det, hver dag, bortset fra en dag (: i så hvis jeg er syg eller ikke kan nå det!(:

  • #2   21. maj 2013 Dengang jeg var aktiv, red jeg ca 5 dage i ugen, de fleste dage dressur og skridtede så af med en tur i naturen.

    En enkelt gang i ugen sprang jeg. smiley


  • #3   21. maj 2013 Jeg rider gerne 5 dage i ugen, grundet arbejde kan jeg desværre ikke hver dag.. Jeg springer undervisning en gang om ugen, springer selv en gang om ugen, hvis jeg når det, ellers rider jeg dressur de andre dage, medmindre jeg tager en tur i skoven eller noget smiley

  • #4   21. maj 2013 Jeg rider dressur max 2 dage i træk, når jeg kommer igang med spring hver anden uge eller når det lige passer, og en hel masse tur, bidløs ridning, går tur longere(uden indspændinger) og evt over bomme.:)

  • #5   21. maj 2013 Rider 5-6 dage i ugen, her de sidste par måneder har det kun været skridt ture, da min hest er igang med genoptræning. smiley
    Men så snart hun er færdig med det, kommer der til at stå dressur, springning & jagt i træningen!


  • #6   21. maj 2013 dressur, 3 gange om ugen på alt imellem 1 til 3 heste pr dag smiley

  • #7   21. maj 2013 Puha, hvis jeg er heldig kan jeg nå at ride 5 dage om ugen, jeg rider mest dressur, og veksler så mellem indendørs og udendørs. Jeg rider desværre meget sjældent tur, da jeg lige for tiden skal kunne hoppe af hesten og amme min datter hvis hun får brug for det mens vi er i stalden. Det er min mand trods alt ikke i stand til. Jeg er lige så småt begyndt at springe igen, jeg håber det kan blive til en gang om ugen (:

  • #8   21. maj 2013 Min ridehest arbejde 6 dage om ugen. Dressur, spring, galoptræning, ride tur, skridt tur og i longe...

    jeg har 14 dags planer og om sommen ser den sådan ud for det mens hvis der ikke lide er et stævne.

    mandag - dressur
    tirsdag - tur/skridt
    onsdag - longe
    torsdag - fri
    fredag - dressur
    lørdag - galoptræning
    søndag - spring

    mandag - dressur
    tirsdag - fri
    onsdag - skridt
    torsdag - dressur
    fredag - galoptræning
    lørdag - spring
    søndag - tur/dressur


  • #9   21. maj 2013 Jeg rider også hver dag smiley
    Lange ture i skoven og lidt spring og dressur


  • #10   21. maj 2013 Aldrig.

  • #12   21. maj 2013 Hver dag da jeg har 2 der skal rides. Nogæe gange har jeg en eller 2 dage jeg ikke rider.

    Jeg springer maks 1 gang om ugen sådan seriøst. Mine heste har alle en fri dag. Så longering en gang hver 14 dag minimum. Og så self dressur og ture. Og nogle gange bare hygge ridning smiley


  • #13   21. maj 2013 Mandag: Fri (begge ponyer)
    Tirsdag: Dressur begge ponyer
    Ondag Dressur begge ponyer
    Torsdag: Spring træning begge ponyer i SLR hos Niels Christian.
    Fredag: fri
    Lørdag: Dressur Eller springstævner
    Søndag Dressur eller spring stævner


  • #14   21. maj 2013 Jeg rider 7 dage om ugen hvor hun engang imellem for fri en dag smiley Jeg rider undervisning 2-3 gange om ugen i dressur og rider dressur smiley Engang imellem bliver hun sprunget smiley

  • #15   21. maj 2013 Jeg rider 4 gange i ugen på Zenta som jeg har halvpart på. 2 af de gange får jeg dressur undervisning. og de andre 2 rider jeg selv dressur/hygge tur.
    2-4 gange om ugen rider jeg hyggeture på en islænder jeg passer. Engang i mellem springer jeg også lidt med hende (Højst 40cm, da hun ikke kan springe højere.)


  • #16   21. maj 2013 Mandag - Fri
    Tirsdag - Dressur
    Onsdag - Dressur
    Torsdag - Dressurundervisning
    Fredag - Let dressur
    Lørdag - Dressur/Stævne
    Søndag - Dressur/Stævne:-)

    Måske en tur hist og her! smiley


  • #17   21. maj 2013 Hmm. Siden slut november har jeg redet to gange. En gang i december og en gang i april. Så det er alt for lidt. Men jeg har heller ingen hest at ride, på grund af flere ting.

    Jeg begynder at nå der til, hvor jeg gerne vil finde en hest igen, og så ride noget mere.


  • #18   21. maj 2013 Hvis jeg skal il stævne ser mit træningskema sådan ud:

    Mandag- Dressur
    Tirsdag- Dressur
    Onsdag- Dressur undrvisning
    Torsdag- løsgøren, overlinje træning og bagparts flytning
    Fredag- Dressur undervisning
    Lørdag- stævne
    Søndag- Fri med mindre der er stævne næste weekend igen. Eller tur^^

    Hvis ikke der er stævne dropper vi undervisning fredag og rider dressur^^

    Min pony får ikke fri^^


Kommentér på:
Hvor tit rider i?

Annonce