{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billede ris ros, gode ideer ?
  • #1   14. maj 2013 hov og her er linket smiley
    (link fjernet)

• #3   14. maj 2013 Sødt billede men jeg vil nu hellere se at du har åbne øjne og et varmt smil smiley

• #4   14. maj 2013 Alt for meget øjenskygge på det føl der smiley

Godt billede, mon ikke det er facebook der har taget toppen af kvaliteten. Måske en smule for lyst redigeret, man kan ikke se detaljerne på kjolen/trøjen.
    Og så ville det selvfølgelig se ekstra fedt ud hvis den store hest havde hovedtøj på eller slet intet på smiley Grime virker lidt for ''Et hurtigt smut forbi folden''-agtigt smiley

• #6   14. maj 2013 Okay tak kan godt følge jer på nogle punkter, og til at det med tilfældig opstilling og et hurtigt smut forbi folden, så er det lige hvad det er haha smiley men syntes egentlig selv at det er det der giver charmen, og en lidt hyggelig stemning.

Men ja min plan er at når jeg tager afsted ud med en veninde så vil jeg helt klart bruge jeres råd:) nu var det her også bare håret ud af en hurtig hestehale, ingen makeup og i en hurtig kjole for at udnytte det flotte solskin smiley

• #7   14. maj 2013 Dejligt billede, men ærgerligt at kjolens detaljer brænder lidt ud smiley

Kommentér på:
billede ris ros, gode ideer ?

Annonce