{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Så står den på slankekur! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er gået på slankekur smiley

Har i nogen råd til hvordan man taber sig på lårene, ballerne, hofterne og maven?

Jeg har tænk på at variere mellem måltiderne, så det ikke bliver kedeligt i længderne.

Morgenmad: Havregryn, frugt eller knækbrød
Efterskole: Frugt eller 1 et stykke rugbrød, eller salatbar
Aftensmad: Hvad der nu kommer på bordet smiley + salat
Natmad: Havregryn eller lidt frugt

Så løbe ca. 3 gange om ugen.
Og hulahop ring hver dag i 5 min

Har i nogen andre råd, og lyder det som en ok slankekur?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så står den på slankekur!
  • #2   29. apr 2013 Ligesom havre ikke er godt til heste er det altså heller ikke godt til mennesker, prøv at se om du ikke kan finde et alternativ?

• #3   29. apr 2013 Husk at spise frokost også. mener det er anbefalet at spise små måltider ca. hver 3 time. Og så skal der gå minimum 3 timer fra man spiser til man gå i seng. Så forbrænder man nemlig også mens man sover.

Man kan ikke tabe sig på specifikke steder men træne specifikke steder. Når man forbrænder fed tror jeg kroppen selv styre det.

Mener at hvis man skifter mellem konditions træning og muskeltræning forbrænder man optimalt.

Jeg syntes det lyder okay måske lidt mere muskel træning men ellers så lyder det fornuftigt smiley
    Hvis du mangler inspiration til trænignen så brug youtube. det gør jeg og er super glad for det

Men måske er det ikke decideret en slanke kur men bare at du vil leve sundt?

• #8   29. apr 2013 http://hest.webgallerier.dk/galleri/642/628/471/3207527-anden-saerlig-race-miss-dulle-stjernepony

Hvordan kan du tro du skal tabe dig?
    Forsæt som du gør eller i det mindste spis sundt og varieret så er du på rette vej smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   29. apr 2013 Bare sørg for at spis mindre calorier end du forbrænder..

Løb en gang ungentligt, og ellers så bare dyrk styrketræning.

Løb giver en ifattelig grim krop hvis man ikke sørger for at få opbygget muskler og strammet kroppen op

• #10   29. apr 2013 Havregryn er jo netop godt til morgenmad, da det mætter meget og længe. En lille skål kan sagtens gøre det. I stedet for at putte sukker på, putter du bare et par mandler og rosiner i - det smager super godt, og er altså sundt!
    Morgenmaden er jo dagens vigtigste måltid, og man kan ligeså godt få noget der er lækkert samtidig med det mætter i lang tid, og er sundt smiley

Det lyder som om du bare skal til nogle stram op timer i din lokale fitness World. Du skal nok ikke decideret tabe dig, men bare omlægge din livsstil til at være sund og aktiv.

Kombiner cardio sammen med styrke. Dvs løb/cykel mindst to gange ugentligt, og træn styrke fx 3 gange. HUSK at have hviledage!

Hvis ikke der skal gå for meget helsefreak i det, og du en dag får lyst til et stykke chokolade er det helt ok! Så køber du bare det mørkeste du kan finde og spiser et enkelt stykke - så er fristen stillet smiley

Det var lidt råd jeg lige kunne komme med, det er udfra hvad eg selv gør (styrketræne 1-2 timer (på hold) 2-3 gange om ugen, samt løber/rider (har ingen cykel) 2-3 gange også), og af hvad venner osv gør, og det har virket for os alle! smiley

• #11   30. apr 2013 Undskyld jeg også lige kommer med mit spørgsmål, håber det er okay.
    Hvad hvis man ikke kan lide havregryn eller havregrød, hvad kan man så spise af sund og god morgenmad? smiley

• #12   30. apr 2013 Spis evt en gang skyr (mælke/tykmælks produkt) til morgenmad, sæt det klar i køleskabet aftenen inden med frosnebær og en lille smule honning på, så tør de frosnebær natten over og alt væden fra den smager dejligt med din skyr smiley
    Skyr er et fedt fattigt alternativ til sukkerholdigt yoghurt og indeholde et væld af proteiner smiley

Spis frugt eller grønt til mellem måltid, gerne lidt mandler og rosiner.
    Frokost massere grønt (salat, gulerod etc..), men husk endelig protein til dette måltid også så som kylling (undgå svin)
    Mellem måltid evt 1 skive knækbrød med kylling og lidt peberfrugt
    Aftensmad grønsager og kød, ikke bare kedelig let salat det giver ikke maven noget at arbejde med. Kartofler og ris må spises med kun som supplement til grønsagerne smiley
    Hvis man trænger til noget om aftenen, så frys evt nogle stenfri vindruer ned, det nem og hurtig "slik" og lidt sjovere end bare vindruer. Husk gå aldrig i sng med fuld mave smiley

Dette er en nem og sund måde at leve sit "mad liv" på, på denne måde har din krop hele tiden noget at forbrænde. Og hvis man har overflødigt med fedt, så fiser det af næsten af sig selv smiley

• #14   30. apr 2013 Skyr med hakkede mandler, blåbær eller andre bær er genialt som både morgenmad og snack.

• #16   30. apr 2013 Jeg er jo hellere ikke på disederet slankekur! jeg har bare noget fedt jeg vil tabe diverse steder, vi taler bare om 5 kg ca. Det kræver jo os, at jeg gør lidt for det.

• #17   30. apr 2013 Du skal spise frokost - noget der mætter
    og drop natmaden - du skal ikke spise efter SENEST kl 20 om aftenen

• #19   30. apr 2013 Du kunne også overveje at lave noget styrketræning og så holde dig fra slik, chips og andet usundt

• #22   1. maj 2013 Lille tip: Lav til havregryn om til havregrød i stedet smiley På den måde kan du bedre optage næringen i grynene smiley Det smager rigtig godt med lidt frugt ovenpå.
    Super at du vil leve sundere! Dette ligner ikke en slankekur som sådan smiley
    Og ja, husk frokost! Du kan jo have lidt salat med for eksempel, det er da som regel ret lækkert smiley Og husk at, hvis du spiser brød, så spis fuldkornsbrød og gerne grove frugter som tilbehør til aftensmaden. Danskerne får generelt ikke nok kostfibre. De mætter godt og har andre gode egenskaber.

Kommentér på:
Så står den på slankekur!

Annonce