961 visninger
|
Oprettet:
Så står den på slankekur! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er gået på slankekur
Har i nogen råd til hvordan man taber sig på lårene, ballerne, hofterne og maven?
Jeg har tænk på at variere mellem måltiderne, så det ikke bliver kedeligt i længderne.
Morgenmad: Havregryn, frugt eller knækbrød
Efterskole: Frugt eller 1 et stykke rugbrød, eller salatbar
Aftensmad: Hvad der nu kommer på bordet + salat
Natmad: Havregryn eller lidt frugt
Så løbe ca. 3 gange om ugen.
Og hulahop ring hver dag i 5 min
Har i nogen andre råd, og lyder det som en ok slankekur?
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.654
Den er god!
okt 2008
Følger: 49 Følgere: 48 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 550
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.019
Man kan ikke tabe sig på specifikke steder men træne specifikke steder. Når man forbrænder fed tror jeg kroppen selv styre det.
Mener at hvis man skifter mellem konditions træning og muskeltræning forbrænder man optimalt.
Jeg syntes det lyder okay måske lidt mere muskel træning men ellers så lyder det fornuftigt
Hvis du mangler inspiration til trænignen så brug youtube. det gør jeg og er super glad for det
Men måske er det ikke decideret en slanke kur men bare at du vil leve sundt?
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Hvordan kan du tro du skal tabe dig?
Forsæt som du gør eller i det mindste spis sundt og varieret så er du på rette vej
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Løb en gang ungentligt, og ellers så bare dyrk styrketræning.
Løb giver en ifattelig grim krop hvis man ikke sørger for at få opbygget muskler og strammet kroppen op
nov 2007
Følger: 66 Følgere: 70 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 786
Morgenmaden er jo dagens vigtigste måltid, og man kan ligeså godt få noget der er lækkert samtidig med det mætter i lang tid, og er sundt
Det lyder som om du bare skal til nogle stram op timer i din lokale fitness World. Du skal nok ikke decideret tabe dig, men bare omlægge din livsstil til at være sund og aktiv.
Kombiner cardio sammen med styrke. Dvs løb/cykel mindst to gange ugentligt, og træn styrke fx 3 gange. HUSK at have hviledage!
Hvis ikke der skal gå for meget helsefreak i det, og du en dag får lyst til et stykke chokolade er det helt ok! Så køber du bare det mørkeste du kan finde og spiser et enkelt stykke - så er fristen stillet
Det var lidt råd jeg lige kunne komme med, det er udfra hvad eg selv gør (styrketræne 1-2 timer (på hold) 2-3 gange om ugen, samt løber/rider (har ingen cykel) 2-3 gange også), og af hvad venner osv gør, og det har virket for os alle!
jul 2012
Følger: 93 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 99 Svar: 1.111
Hvad hvis man ikke kan lide havregryn eller havregrød, hvad kan man så spise af sund og god morgenmad?
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 755
Skyr er et fedt fattigt alternativ til sukkerholdigt yoghurt og indeholde et væld af proteiner
Spis frugt eller grønt til mellem måltid, gerne lidt mandler og rosiner.
Frokost massere grønt (salat, gulerod etc..), men husk endelig protein til dette måltid også så som kylling (undgå svin)
Mellem måltid evt 1 skive knækbrød med kylling og lidt peberfrugt
Aftensmad grønsager og kød, ikke bare kedelig let salat det giver ikke maven noget at arbejde med. Kartofler og ris må spises med kun som supplement til grønsagerne
Hvis man trænger til noget om aftenen, så frys evt nogle stenfri vindruer ned, det nem og hurtig "slik" og lidt sjovere end bare vindruer. Husk gå aldrig i sng med fuld mave
Dette er en nem og sund måde at leve sit "mad liv" på, på denne måde har din krop hele tiden noget at forbrænde. Og hvis man har overflødigt med fedt, så fiser det af næsten af sig selv
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 68
jul 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 300 Svar: 324
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
og drop natmaden - du skal ikke spise efter SENEST kl 20 om aftenen
sep 2007
Følger: 33 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 290 Svar: 3.672
dec 2003
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 4 Emner: 18 Svar: 418
Super at du vil leve sundere! Dette ligner ikke en slankekur som sådan
Og ja, husk frokost! Du kan jo have lidt salat med for eksempel, det er da som regel ret lækkert Og husk at, hvis du spiser brød, så spis fuldkornsbrød og gerne grove frugter som tilbehør til aftensmaden. Danskerne får generelt ikke nok kostfibre. De mætter godt og har andre gode egenskaber.
Så står den på slankekur!