Du er ikke rigtigt syg... {{forumTopicSubject}}
Hej!
Hvor er jeg træt af folk der siger til min "du er ikke rigtigt syg" fx. idag i skole har de andre ud ordning hvor de skal være ud men fordi jeg har en kronisk sygdom som jeg fortæller om lige om lidt, siger en fra min klasse så til mig, " hvorfor skal du ikke så ikke være ude?" jeg svare så at det er jo fordi jeg er syg.. Han vælger så og svare igen med og lade som om han hoster og siger " jeg er da også syg" hvor fra han så begynder og grine... Dette er bare i min verden over min grænse og gøre grin med det! Det fik mig også til og føle at jeg ikke rigtigt var noget værd, fordi jeg er kronisk syg.. Det endte med at jeg gik ud fordi jeg ikke ville høre på at folk ikke kan forstå jeg ikke kan være så meget ude som dem..
Hvor går det ondt når man er syg og nogle bare ikke kan forstå at der er visse ting man ikke kan/må!
Min sygdom og hvorfor jeg ikke må være ude: Jeg har en kronisk tarmbetændelse også kaldt Colitis Ultrarosa, som gør at jeg har betændelse i min tarm, og jeg får medicin for det.. Men jeg kan ikke være uden for hvis det er koldt, da min medicin har gjort så jeg stort set ikke har noget immunforsvar tilbage desværre fordi jeg elsker og være uden for, og det er ikke ligefremt sjovt og være inde alene..
Undskyld for et lidt langt, måske kedeligt og surt indlæg havde bare brug for og komme ud med det....
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 295
sep 2011
Følger: 58 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 105 Svar: 442
nov 2010
Følger: 55 Følgere: 58 Heste: 2 Svar: 164
Mit råd er også at du bare skal lukke ørene for det, de ved jo ikke hvordan det er! Simpelthen ind ad det ene øre og ud af det andet
Bliver også selv så rasende på sådan nogen -.-'
dec 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 507
Charlotte, det er da ikke sikkert, I får samme medicin?
sep 2011
Hihi elsker at de bruger ridder så jeg bedre kan forstå det..
Det er mest det at han simpelhen gør grin med det... Især fordi der også var en anden han grinte også bare af mig..
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.096
og hun er ofte ude hun står og underviser i vejr der er dårligere end det vi har nu 2 gange i ugen 1½ time hver gang (lige der omkring)
på med varmt tøj og så tag en lille smugle luft hvis pausen er på 30 min så tag 5 min og list stille og roligt ind igen
sep 2011
apr 2012
Følger: 101 Følgere: 68 Emner: 49 Svar: 745
apr 2008
kan det ikke også ske fordi du nogen gange bliver lidt for ivrig at du bare hurtigt vil sige det
apr 2008
har nemlig mødt en som også stammer, og folk siger det er fordi han er lidt ivrig med at få tingene sagt. Så jeg skulle lige høre, om du også kunne være berørt af det. Eller om det var helt forkert, at det kan være fordi man er ivrig. Eller noget helt treide,det var så noget helt treide.
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Man kan se et brækket ben, men man kan ikke se en sygdom i sindet eller i maven og kan man ikke se sygdommen, så er man i manges øjne ikke syg.
sep 2011
Du er ikke rigtigt syg...