{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menstruationskop... WTF
  • #1   28. apr 2013 Det er ubetinget det klammeste jeg længe har set! Fy for pokker! :-oooooo (smiley, der kaster op)

• #2   28. apr 2013 Hvad er det lige, der gør det klammere end brugte bind og tamponer?

• #3   28. apr 2013 hmm langt de fleste jeg har hørt der bruger dem er super glade for dem.

personligt finder jeg det ikke klamt men forestiller mig ikke at jeg ville kunne bruge den da jeg bløder voldsomt og kontrolleret

• #4   28. apr 2013 Enig Katrine, kan absolut ikke se det klamme i det, ikke at jeg selv ville bruge den.
    Og som de selv skriver, se hvor meget der ville blive sparet på bind og tamponer bare i danmark? (Og ja, jeg er sådan en lille miljøfreak;))

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.920
    #5   28. apr 2013 Jeg synes ikke, det er klamt, bare mærkeligt, men er nok også lidt konservativ og gammeldags, når det kommer til den slags. smiley

• #6   28. apr 2013 Man bruger den vis man er i tvivl om hvor meget man bløder.

• #7   28. apr 2013 Ville da ikke være afvisende over for en sådan dims.. Selv synes jeg personligt at bind er så ulækkert, da man render og svupper i det hele tiden, hvis det ikke bliver skiftet konstant.. smiley

• #8   29. apr 2013 Rhinestone
    Så forstår jeg ikke at flere af dem der har kommenteret ude i siden får det til at lyde som om at de bruger det hver gang? smiley Foreksempel er der en der skriver
    ''Jeg må skynde mig at købe en ny DivaCup, for min anden jeg har haft i 5 år er desværre blevet væk. Kan ikke leve uden min DivaCup''

• #9   29. apr 2013 Det er da egentlig smart - sikke meget affald man kunne spare..

• #10   29. apr 2013 glemmer aldrig den morgen min kærestes mor fik sin menstruations kop med posten om morgenen - og da skulle forklare mig om alleeee fordelene ved den og hvor meget uhn glædede sig til at bruge den, hvordan man skulle bruge den osv... akavet morgen mad much!

• #12   29. apr 2013 Så sart - Red en pipfugl fra at blive kvalt i en tampon smiley

Kvinde kend din krop x)

• #14   29. apr 2013 Min mor fortalte mig om den her den anden dag, havde aldrig set en før, men hun havde læst om dem et eller andet sted.

Jeg kan nu bekræfte min første indskydelse - det er simpelthen for bizart, ulækkert til mig ..

• #15   29. apr 2013 Jeg har en, og ærlig talt, det er det bedste køb til personlig pleje jeg har gjort, nogensinde. Jeg er virkelig, virkelig glad for den. Jeg synes det er fantastisk ikke længere at stinke af menstruationsblod, og at jeg slipper for den kløe jeg ellers har fået i løbet af ret kort tid med både bind og tamponer. Aldrig om jeg skulle tilbage til bind og tamponer, og jeg synes egentlig næsten det er synd for alle jer der siger det er klamt, men det må I jo selvom (;

Jeg bruger den i øvrigt under hele min menstruation og det har absolut intet at gøre med at finde ud af hvor meget jeg bløder, det er jeg da bedøvende ligeglad med.

• #16   29. apr 2013 synes det er super smart smiley

kan faktisk ikke helt se det klamme i det.

• #17   29. apr 2013 har også en, den er genial. det er meget mere hygiejnisk end tamponer og især bind, man lugter ikke, man sparer MANGE penge, man sparer miljøet for MANGE kg skrald årligt og man mærker ikke at man har mens.

• #19   29. apr 2013 Lyder da meget smart og lidt skørt smiley

• #20   29. apr 2013 Før kop; svamp, svie og kløe hver gang, lugt, og svamp lig minus samkvem med kæreste, så alt det tilsammen; ARRRGH!

Nu ahhh. Mit underliv er glad, så er jeg også mere glad. Glemmer næsten jeg har mens. smiley

• #21   29. apr 2013 De har været på markedet længe.. den er ret udbredt indenfor trekking-verdenen. Altså blandt kvi der som laver backpacking, bestiger bjerge og sådan noget..

Jeg har ikke selv pvet en, men sys at ideen er god..
    Bind er bare upraktiske i mange sammenhænge og tamponer ka være dumme og en del kvinder kan ikke tæle dem. Dertil er de giftige for ALLE hvis de sidder for længe..

• Heidi J
    Heidi J Tilmeldt:
    mar 2012

Følgere: 2 Svar: 19
    #23   29. apr 2013 Har den! Vil ikke undvære den. Kan kun sige ja til at problemer som svamp, kløe og lugt er pist væk. Så kan kun anbefale den;) og ja sparer jo mange penge og ingen miljøsnavs!
    Jeg har en lille sprayflaske med i tasken til at skylle den og fingre ved toiletbesøg når man ikke lige kan komme til en vask lige ved toilettet.
    Ogogog... Man mærker den ikke når man rider, og jeg er ikke bange for at bløde igennem mere.

• #24   29. apr 2013 Hvordan fanden skal sådan en dog sidde... Og hvor stor er den? smiley

• #25   29. apr 2013 JA, er også nysgerrig. Vil gerne hører lidt om den.
    Kan ikke forestille mig at gå med sådan en, men måske er det ikke så slemt. Har dog ikke problemer med svamp, kløe, lugt og kraftige blødninger - der kommer næsten intet ud smiley heldigvis. Ville ønske det ikke kom før jeg skulle have børn!

• #28   29. apr 2013 Kan man ride med sådan en? ^^

• #29   29. apr 2013 Jeg har engang hørt et foredrag om personlig hygiejne for piger osv. i skolen, hvor den blev nævnt. Sundhedplejersker o.l. der arbejder på skoler og informerer piger om disse ting er ekstremt begejstrede for dem og ALLE "eksperter" siger, at de ikke kan forstå, at den ikke er mere populær. Man sparer tusindvis af kroner, for slet ikke at snakke om hvor meget man sparer miljøet :o)
    Ren og skær uvidenhed og mangel på oplysning er grunden til, at den ikke er mere fremme. Den er praktisk, behagelig, billig og har så godt som ingen minus-sider..

Det skal lige siges at jeg ikke selv har en, har ej heller prøvet, men overvejer det stærkt ;o)

Kommentér på:
Menstruationskop... WTF

Annonce