{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Sponsor - vil jeg kunne blive sponseret?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er en pige på 24 år( snart 25 år), rider military på debutant niveau CNC80, men mål om at ride terræn disktrikt mesterskab i slutning af året. Startet 2 gange om måneden på klubplan med øje for disktrikplan senere på året, har egen trailer, og har næsten altid en placring med hjem. sidste år startet jeg 4 stævner hvor jeg red fejlfri i de 3 og vandt 4 rosetter i alt(sløjfespring). Planer for næste år er at ride DM for hold, og komme og ride CNC100 cm og starte i jylland og sverige.

Vil du sponsere mig vis du var et firma??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sponsor - vil jeg kunne blive sponseret??
  • #1   25. apr 2013 tror måske du skal lidt op i plan men godt på vej vis du spørger mig smiley held og lykke ! smiley

• #2   25. apr 2013 Nej det ville jeg ikke, jeg ville stræbe efter dem der red højere og ikke først havde planer om det.

MEN du kan jo altid selv lede rundt? Da jeg var pony rytter red jeg kun LA spring og dressur på D plan og blev sponsoreret af rideudstyrs butik alligevel fordi jeg spurgte smiley

• #3   25. apr 2013
    Det er jo bestemt ikke fordi du ikke har nogle resultater at diske op med, men jeg tror det er svært at skaffe sponsorer indenfor ridesporten.

Jeg mener at have hørt at selv Tina Lund har svært ved at holde på sine sponsorer.
    Ridesport er ikke en tilskuersport som fodbold, håndbold, ishockey ect. og det kan derfor virke mindre attraktivt for virksomhederne at smide deres penge på en hest & rytter fremfor et fodboldstation der kommer på tv.

Men hvor der er en vilje er der en vej smiley Det kan jo være du er heldig smiley

Held og lykke med det hele i hvert fald!

• #4   25. apr 2013 Tror ikke du skal stile efter sponsorater hvor det er penge det handler om, men måske sådan nogen små sponsorater som enlig bare er et afslag i prisen hvis du køber noget. Eller at de betaler tryk på tøj feks men du selv betaler varen

• #6   26. apr 2013 har hørt at Hooks er gode til at sponsere prøv at spørge dem smiley

Kommentér på:
Sponsor - vil jeg kunne blive sponseret??

Annonce