{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Ved ikke hvad jeg skal gøre... {{forumTopicSubject}}

Sagen af den at min veninde og jeg skulle have udlånshest sammen, vi havde det hele på plads med hest, opstaldning, penge, forældre, ALTING...
Vi havde planlagt det hele og så her i forgårds får jeg en besked fra hende hvor der står "Jeg må kun få part nu, og mine forældre vil have jeg skal gå til ridning" (dagen efter vi har været hjemme ved hende og aftale med hendes forældre) vi har snakket med hesten ejer og det hele...
Så har jeg en anden veninde som gerne må få udlånshest hvis hun kan finde en at have det med, det talte vi om og blev enige om at vi skulle gøre det sammen:)
Men så bad jeg min anden veninde og nummeret til hesten og opstaldningsstedet, men hun nægter at give mig det, da hun siger hun selv skal bruge det, men hun må jo ikke, så jeg forstår ikke hendes problem? Men min mor har ringet til hende hvor hun ligger på, jeg har ringet hvor hun ikke tager den, og hun siger at vi aldrig får det... Hun er slet ikke medgørlig:( Hvad skal jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke hvad jeg skal gøre...
  • #1   20. apr 2013 Sikke en dårlig veninde!

Få din mor til at ringe til hendes forældre.. smiley

• #3   20. apr 2013 Jeg vil osse sige at du skal få dine forældre til at tage kontakt til hendes forældre.

Hun er en frygtelig dårlig veninde, men det kunne kyde som om hun måske er så ked af hun nu ikke selv må få en lånehest (sammen med dig eller på andne måde) så hun vælger at mene du så heller ikke må få den hest, eller måske har hun fået lov af sine forældre til at låne den alene og ikke skal dele den med dig. Uanset grunden er det en rigtig tarvelig opførsel.

Men ja få dine forældre til at tale med hendes, for hendes forældre må da være fornuftige nok til at kunne i det mindste give en forklaring på hvad der foregår!

• #4   20. apr 2013 Ring til hendes forældre.
    Tror bare at hun er jaloux og vil bare ødelægge det for dig, ellers har hun fået lov til at få låne hest alene...

Men det er da godt nok en dårlig veninde!

• #5   20. apr 2013 Sikken en dårlig veninde! :I

som Nana ^^: få din mor til at ringe til hendes forældre eller tag hjem til hende smiley

• #6   20. apr 2013 Pigen er jo skuffet over hun ikke må få hesten sammen med dig, og er nu jaloux over du skal have den med en anden, det er da derfor hun går sådan imod dig nu...... kontakt forældrene i stedet, så de kan give oplysningerne, og ellers så google hesten, måske ejer oplysningerne kommer op der?

• #7   20. apr 2013 Mine forældre vil ringe imorgen, da min veninde ikke er hjemme...
    Ja det er hestens ejeres nummer jeg ikke må få, og jeg må ikke få nummeret på dem som har en gård hvor den skal stå...

• #8   20. apr 2013 Jeg er 100% på hun ikke må få den alene, da de synes at 700kr om måneden er dyrt (det prisen blev når vi delte det op) og da hun ikke er tryg ved at være alene med heste, hun kan heller ikke sådan rigtigt ride... Jeg tilbød hende også at hun self. Kunne komme med ud til hesten og få liv at skridte lidt på den (da det er det eneste hun rigtigt kan, men der fik jeg denne besked "Ej det gider jeg nok ikke lige finder bare noget selv"

Kommentér på:
Ved ikke hvad jeg skal gøre...

Annonce