Ved ikke hvad jeg skal gøre... {{forumTopicSubject}}
Sagen af den at min veninde og jeg skulle have udlånshest sammen, vi havde det hele på plads med hest, opstaldning, penge, forældre, ALTING...
Vi havde planlagt det hele og så her i forgårds får jeg en besked fra hende hvor der står "Jeg må kun få part nu, og mine forældre vil have jeg skal gå til ridning" (dagen efter vi har været hjemme ved hende og aftale med hendes forældre) vi har snakket med hesten ejer og det hele...
Så har jeg en anden veninde som gerne må få udlånshest hvis hun kan finde en at have det med, det talte vi om og blev enige om at vi skulle gøre det sammen:)
Men så bad jeg min anden veninde og nummeret til hesten og opstaldningsstedet, men hun nægter at give mig det, da hun siger hun selv skal bruge det, men hun må jo ikke, så jeg forstår ikke hendes problem? Men min mor har ringet til hende hvor hun ligger på, jeg har ringet hvor hun ikke tager den, og hun siger at vi aldrig får det... Hun er slet ikke medgørlig:( Hvad skal jeg gøre?
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Få din mor til at ringe til hendes forældre..
jan 2012
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 96 Svar: 1.946
Hun er en frygtelig dårlig veninde, men det kunne kyde som om hun måske er så ked af hun nu ikke selv må få en lånehest (sammen med dig eller på andne måde) så hun vælger at mene du så heller ikke må få den hest, eller måske har hun fået lov af sine forældre til at låne den alene og ikke skal dele den med dig. Uanset grunden er det en rigtig tarvelig opførsel.
Men ja få dine forældre til at tale med hendes, for hendes forældre må da være fornuftige nok til at kunne i det mindste give en forklaring på hvad der foregår!
aug 2010
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 1 Svar: 186
Tror bare at hun er jaloux og vil bare ødelægge det for dig, ellers har hun fået lov til at få låne hest alene...
Men det er da godt nok en dårlig veninde!
jun 2012
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 119 Svar: 246
som Nana ^^: få din mor til at ringe til hendes forældre eller tag hjem til hende
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 769
nov 2010
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 260
Ja det er hestens ejeres nummer jeg ikke må få, og jeg må ikke få nummeret på dem som har en gård hvor den skal stå...
nov 2010
Følger: 38 Følgere: 35 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 260
Ved ikke hvad jeg skal gøre...