{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Skal måske have ny hest! {{forumTopicSubject}}

Yaaay! Det står måske sådan til at jeg skal have endnu en hest smiley Men desværre på grund af lidt triste årsager..

Vores gamle traverhoppe som bliver 31 til sommer er desværre ved at nå til vejs ende. Sidste gang kunne smeden ikke engang tage hendes baghove selvom vi hjalp hende.. Hun har også tabt sig.. Så derfor har min mor og jeg besluttet os for at det er på tide at sige farvel.

Men! noget godt kommer der ud af det for så skal vi jo have en 'selskabspony' til vores to islændere så når det kommer dertil at jeg kan gå/ride ud med min, at min mors stadigvæk har selskab derhjemme smiley

I starten sagde jeg shetlænder/miniature, men da min mor sagde at min hoppe måske også var ved at nå dertil hvor hun ikke kunne rides på lange ture længere så skulle jeg måske til at kigge om efter en som også kunne bruges som ridehest smiley

Jeg har haft kigget på ham her:
(link fjernet)

Men regner ikke med at jeg vil kunne komme til at ride ham for han er 125 cm. og jeg er cirka 169 cm og vejer godt og vel 56 kg.. Er det ikke for tungt? smiley

Undskyld hvis det er for åbenlyst smiley Hvis det er for tungt så ville jeg hellere droppe ridningen og kun ride hyggeridning på min hoppe og så lave jordtræning med ham smiley Er helt væk i ham!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal måske have ny hest!
Kommentér på:
Skal måske have ny hest!

Annonce