"KIG HER" SIMS 3 PROMBLEMER! {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen!:)
Jeg har sims 3 - pets og årstiderne.
Men min spil er bare helt vildt mystisk/underligt!
1. Noglegange går den bare ud af sims og tilbage på skrivebordet (selvfølgelig uden at gemme-.-" ) Men for det meste efter 1-2 timer.
2. Når jeg laver personer/dyr kan den gå i fros så man skal slukke den helt ned og starte igen..
3. Andre gange når jeg laver mennesker/dyr kan den gøre det at personerne/dyrene bliver feks. pinke, sorte og hvide og andre farver....
Altså har hørt lidt om at downloading fra exchange kan ødelægge lidt spillet, og jaa jeg har downloadet..
Nogen der ved hvad jeg skal gøre??+
jun 2012
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 119 Svar: 246
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
Sådan er det bare..
og så gemmer man igen og igen..
Sådan spiller man sims det er som at spille russisk roulette, nogen gange går det pisse godt, andre gang så går skidtet bare ned, mens man er midt i noget mega "vigtigt".. (det er jo aldrig vigtigt, det er jo bare sims)
mar 2013
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 388
jun 2012
Følger: 65 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 119 Svar: 246
MLC - Turn the tide: Ja du har helt ret man kan blive virkelig sur, når det er noget super pænt man har lavet :I Men selvfølgelig som du skriver "det er jo aldrig vigtigt, det er jo bare sims," ja det er rigtigt
Milla & Fjordbollerne ~: Har faktisk lige opdateret der her for 1 time siden, og så spillet jeg lidt og der gjorde den faktisk ikke nogle af min problemer Men - Aldrig sig aldrig
Kathrine L : Tror ikke på at "sims 3 pets," på den måde er skyld i det, altså at der er noget galt med alle "sims 3 pets" cd'erne, men selvfølgelig jeg ved det ikke, og det kan sagtens passe at du har ret!
Men jeg er så meget "heste-freak," at jeg ikke ville kun forstille mig sims 3 uden heste, nu når jeg prøvet det med heste
Så er det bare ikke lige så sjovt! men det jo bare min egen holdning
Tusind tak for alle tipsene - rådene og bemærkningerne, de er nyttige hver og en!
"KIG HER" SIMS 3 PROMBLEMER!