{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Det er bare for meget! {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der er træt af at der er mega mange sippet tøser herinde? Jeg synes der er nogen som bare får ret, fordi flertallet kender dem. Og jeg synes ærlig talt at man næsten ikke kan komme med sin mening uden folk er efter en. Det er jo bare ens mening. Man må godt argumentere for at man ikke er enig, men jeg synes det bliver til en konkurrence om hvem der får flest thumbs up. Altså er enig med dem. Jeg kan forstå hvis man er kommet med konstruktivt kritik, men ikke hvis man er efter hinanden BARE fordi man er uenig. Er det bare mig der har det sådan eller? For jeg synes det tager meget over hånd. Jeg synes der er mange der ikke bliver behandlet ordentligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er bare for meget!
  • #2   15. apr 2013 Jeg synes du har ret. Jeg ser rigtig ofte at folk ikke bliver behanlet ordenligt, og at folk spiller "overkloge" eller noget i den stil..

• #3   15. apr 2013 ENIG!

• #6   15. apr 2013 Luna: Tja jeg tror også der er en masse der er for sarte, men jeg synes også der er for mange der tager det for pænt, og bare ikke rigtig siger noget igen fordi flertallet er enig. Og jeg siger ikke at de er kendte som sådan, men en der som regel får mange på deres side, får det stort set altid uanset svar.

• #10   15. apr 2013 Nej men der er bare mange der følger med på bøljen, synes jeg. Og det er faktisk overraskebde tit meget dobbelt moralsk, det folk skriver. Jeg ville bare ønske folk kunne stoppe inden det blev for personligt. smiley

• #13   15. apr 2013 Kendt eller ukendt...
    Hvis folk ber om andres mening, så skal de ikke blive negative eller på anden måde irriteret over, at man ikke holder med personen. Det ser man i hvertfald tit herinde, desværre smiley

• #14   15. apr 2013 Milla: Ja det er dejligt at der er nogen som også vil hjælpe smiley

• #17   15. apr 2013 Luna, der er jeg enig med dig.
    Vi gør det vel for at dele erfaringer, dog uden at vi selv gør brug af dem. Jeg er heller ikke den store dressurguru, men deler gerne mine erfaringer. Om vi så er hyggerytter eller springrytter, så kan vi jo godt dele ud af de erfaringer vi har - uden at vi skal pilles ned bare fordi vi ikke selv gør det smiley

• #19   15. apr 2013 Øhm bøvs.

Nu tager jeg mig retten til at sige jeg er ok kendt her inde. Men det betyder godt nok ikke at jeg altid for ret da.

Og hvor kedeligt ville det også være altså, så kunne jeg jo ikke debatere mere...

• #20   15. apr 2013 Klara

Ja jeg havde også kaldt ham et skændsel. Men som Luna siger var det hans mening.

Jeg har f.eks også holdninger som andre ikke har. F.eks mener jeg at alle der er handicapede i den grad at de ikke kan klare sig selv (altså jeg snakker komplet retaderede) ikke burde have lov at gå alene på offentlige gader.

Jeg mener at folk som voldtager, er pedo/negrofile, som mishandler/tæsker børn og folk som tænder på alt andet end mennesker i deres egen aldersklasse ikke burde blive beskyttet af menneskerettigederne overhovedet, de skulle behandlet som skadeyr, hvor det er tilladt at spytte på dem osv.

Og så mener jeg ikke at udlændinger som ikke kan inordne sig, har ret til at være her. Jeg er træt af udlændinger der skal fortælle mig hvad man bør spise, om jeg skal have sex, om jeg skal giftes osv.
    Enten komemr de til DK og respektere mit land, og lære dansk og finder sig en uddanelse (hvis de kan altså ikke syge mennesker) og taler ORDENTLIGT (ikke det der jeg knepper din mor wallah) eller de skrubber hjem til deres rige.

Og alene de 3 meninger er ret hårde meninger, hvor jeg ofte for høvl. Men det ændre sku ikke mit syn.

• #23   15. apr 2013 Det ville også bare være træls hvis vi alle havde samme meninger, men det er når man ytre eller spørger sig til råds, hvor man bare bliver hakket på. Det er ikke iorden. smiley

• #26   15. apr 2013 Jeg er enig med alt og alle, for så kan jeg sige til mig selv at jeg har venner smiley smiley

• #27   15. apr 2013 hahaha åh ja Luna hun var DUM da hun var 15 smiley

Klara
    Nå ok så er jeg da ikke alene om at være idiot smiley

• #29   16. apr 2013 Jeg tror altså der er en del der kender mig herinde (i følge sidste "kender du mig" er jeg 3. kendest på HG :b). Jeg plejer ofte at debatere og svare i forums, men det betyder ikke at jeg holder med folk. Det er da ikke mere end en uge siden at DD og jeg erklærede os mere eller mindre uenige i en debat..
    Jeg siger min mening, og erklærer mig enige med folk, jeg er enige i. Hvis en sidder og rygklapper hvor jeg bare tænker "Det der er simpelthen forkert!" Så skriver jeg at jeg ikke synes det er okay istedet for at rygklappe.

• #30   16. apr 2013 Hvad jeg synes er mere ærgerligt er den tendens på HG der lidt er kommet (synes jeg) som hedder at man enten er en rygklapper eller en hater.

Jeg hater ikke nødvendigvis på folk, jeg ikke er enig med. Jeg forstår måske ikke deres valg, jeg synes deres valg er forkert eller deres holdning er forkert, men derfor kan jeg godt respektere dem og deres valg, selvom jeg ikke kan sætte mig ind i hvordan de kan mene det er rigtigt smiley

Jeg gør en dyd ud af at skrive pænt så vidt muligt. Jeg kan huske at jeg har smidt en decideret sviner i min tid på HG efter at være blevet kaldt uempatisk, unormal og uden respekt for andre i forhold til blandt andet min fars død (den unormale del).. Der mistede jeg hovedet og skrev ikke særlig pænt igen, og jeg kan den dag i dag selvom det er et halvt år siden stadig mærke at den besked fra en kvinde på nogen og 30 ramte mig rigtig meget.

• #31   16. apr 2013 Rynkerosinen: Det er bestemt heller ikke i orden det de havde gjort, der er det forståeligt man ryger op i det røde felt!

• #32   16. apr 2013 Jeg havde regnet med at jeg ville få nogle mindre pæne beskeder fordi jeg berørte et følsomt emne, men jeg var meget overrasket da det var en voksen dame der havde smidt sådan en besked. Alle andre havde svaret rigtig pænt synes jeg. smiley

• #33   16. apr 2013 Det er da også dybt forkert at en dame på hendes alder ikke kan styre sig smiley

• #34   16. apr 2013 Det tænkte jeg også. Jeg havde kunnet forstå hvis det var et barn eller en teenager jeg havde fået en sviner af, hvilket jeg mentalt også have forberedt mig på kunne ske, men voksne (i hvert fald 20+) forventer jeg skriver pænere end det. smiley

Kommentér på:
Det er bare for meget!

Annonce