Det er bare for meget! {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste der er træt af at der er mega mange sippet tøser herinde? Jeg synes der er nogen som bare får ret, fordi flertallet kender dem. Og jeg synes ærlig talt at man næsten ikke kan komme med sin mening uden folk er efter en. Det er jo bare ens mening. Man må godt argumentere for at man ikke er enig, men jeg synes det bliver til en konkurrence om hvem der får flest thumbs up. Altså er enig med dem. Jeg kan forstå hvis man er kommet med konstruktivt kritik, men ikke hvis man er efter hinanden BARE fordi man er uenig. Er det bare mig der har det sådan eller? For jeg synes det tager meget over hånd. Jeg synes der er mange der ikke bliver behandlet ordentligt.
jul 2012
Følger: 13 Følgere: 23 Heste: 5 Svar: 363
jan 2013
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 565
nov 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 321
nov 2010
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 56 Svar: 804
Hvis folk ber om andres mening, så skal de ikke blive negative eller på anden måde irriteret over, at man ikke holder med personen. Det ser man i hvertfald tit herinde, desværre
nov 2010
jul 2007
Vi gør det vel for at dele erfaringer, dog uden at vi selv gør brug af dem. Jeg er heller ikke den store dressurguru, men deler gerne mine erfaringer. Om vi så er hyggerytter eller springrytter, så kan vi jo godt dele ud af de erfaringer vi har - uden at vi skal pilles ned bare fordi vi ikke selv gør det
Blogger
Følger: 944 Følgere: 3038 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.798
Nu tager jeg mig retten til at sige jeg er ok kendt her inde. Men det betyder godt nok ikke at jeg altid for ret da.
Og hvor kedeligt ville det også være altså, så kunne jeg jo ikke debatere mere...
Blogger
Ja jeg havde også kaldt ham et skændsel. Men som Luna siger var det hans mening.
Jeg har f.eks også holdninger som andre ikke har. F.eks mener jeg at alle der er handicapede i den grad at de ikke kan klare sig selv (altså jeg snakker komplet retaderede) ikke burde have lov at gå alene på offentlige gader.
Jeg mener at folk som voldtager, er pedo/negrofile, som mishandler/tæsker børn og folk som tænder på alt andet end mennesker i deres egen aldersklasse ikke burde blive beskyttet af menneskerettigederne overhovedet, de skulle behandlet som skadeyr, hvor det er tilladt at spytte på dem osv.
Og så mener jeg ikke at udlændinger som ikke kan inordne sig, har ret til at være her. Jeg er træt af udlændinger der skal fortælle mig hvad man bør spise, om jeg skal have sex, om jeg skal giftes osv.
Enten komemr de til DK og respektere mit land, og lære dansk og finder sig en uddanelse (hvis de kan altså ikke syge mennesker) og taler ORDENTLIGT (ikke det der jeg knepper din mor wallah) eller de skrubber hjem til deres rige.
Og alene de 3 meninger er ret hårde meninger, hvor jeg ofte for høvl. Men det ændre sku ikke mit syn.
jul 2007
jul 2007
Blogger
Klara
Nå ok så er jeg da ikke alene om at være idiot
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Jeg siger min mening, og erklærer mig enige med folk, jeg er enige i. Hvis en sidder og rygklapper hvor jeg bare tænker "Det der er simpelthen forkert!" Så skriver jeg at jeg ikke synes det er okay istedet for at rygklappe.
sep 2009
Jeg hater ikke nødvendigvis på folk, jeg ikke er enig med. Jeg forstår måske ikke deres valg, jeg synes deres valg er forkert eller deres holdning er forkert, men derfor kan jeg godt respektere dem og deres valg, selvom jeg ikke kan sætte mig ind i hvordan de kan mene det er rigtigt
Jeg gør en dyd ud af at skrive pænt så vidt muligt. Jeg kan huske at jeg har smidt en decideret sviner i min tid på HG efter at være blevet kaldt uempatisk, unormal og uden respekt for andre i forhold til blandt andet min fars død (den unormale del).. Der mistede jeg hovedet og skrev ikke særlig pænt igen, og jeg kan den dag i dag selvom det er et halvt år siden stadig mærke at den besked fra en kvinde på nogen og 30 ramte mig rigtig meget.
nov 2010
sep 2009
nov 2010
sep 2009
Det er bare for meget!