{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af rideudstyr..
  • #1   12. apr 2013 Jeg handler mest på nettet fordi det lettere og der kan man altid finde det man skal bruge og er lettere og overskue

• #2   12. apr 2013 Jeg handler meget på nettet, men jeg nyder også af og til at tage ud i rideudstyrsbutikker i nærområdet og kigge smiley ... Men som sagt, oftest på nettet fordi det er nemt, og ofte også billigere.

• #3   12. apr 2013
    Handler sjældent på nettet, grundet man skal betale porto og det er ikke fedt hvis det er en billig ting kan skal have.

Men samtidig så syntes jeg en del udstyrsforretninger på Fyn er dyre og mangler noget billigt udstyr.

Kigger på brugte ting, men har kun fået købt et dækken og en grime, fordi pengene er små.

• #4   12. apr 2013 Handler mest på nettet men synes det irriterende med portoen hvis man kun skal have en strigle eller lignende, Men da jeg ikke som sådan har mulighed for at tage til butikkerne (måske 2 -3 gange i året) så er jeg nød til at handle på nettet smiley Men ville egentlig gerne handle mere i butikkerne men ja smiley

• #5   12. apr 2013 Jeg bliver desværre tit nødt til og handle på nettet, da der ikke rigtig er nogen rideudstyrsbutik tæt på mig. Dem der er har langt fra de ting jeg behøver, og til en ordentlig pris. smiley

• #8   12. apr 2013 Der er ikke mange gode butikker i mit område, så jeg handler meget på nettet. Både nyt i internetbutikker og brugt herinde eks. Specielle ting og eks. strigler eller andre slid-ting køber jeg normalt i forbindelse med større ordre online, mens jeg kan finde på at købe meget dyre eller sjældne ting brugt. Jeg køber næsten aldrig ridetøj over nettet.

For mig er det en forudsætning for at handle i en butik som ikke ligger i nærheden af mig, at de har en velfungerende og let overskuelig webshop med gode (!) billeder og varebeskrivelser. Jeg kan faktisk finde på kun at bruge webshoppen hvis det sparer mig eks. 40 min transport frem og tilbage.
    PS: Det er rart at kunne vælge eks. GLS til transport frem for Post Danmark. Jeg er som regel lige glad om jeg skal betale online med visa (er ellers normalt at foretrække) eller via en bankoverførsel, hvis det er noget unikt jeg bare står og mangler.

• #9   12. apr 2013 Hvad havde du tænkt dig at forhandle Cecilie?

• #10   12. apr 2013 Jeg handler mest lokalt.. Sp man er fri for porto og man kan se og prøve eks. støvler, tøj.. smiley

• #11   12. apr 2013 Jeg havde tænkt mig at starte butik om omkring Ballerup..
    Der gerne skulle ende ud I en web shop også.

Jeg havde tænkt mig at forhandle, kvalitets udstyr, men også en lille afdeling med brugt udstyr, dresser, spring, islænder og rytter udstyr, sådan godt blandet af hvad man lige star og mangler smiley

Nogle der bor I området der syntes vi mangler en butik I Ballerup, sjælland ?

• #12   12. apr 2013 Når jeg handler over nettet er det også mest gamacher, underlag, dækkener osv. Handler meget sjældent ridestøvler og ridebukser da jeg vil være sikker på det er den rigtige str. smiley

• #13   12. apr 2013 nu har jeg selv udstyrs/foder butik og medmindre du har tålmodighed og masser af penge så skal du lad være...
    Jeg har starte i de små og jeg går ind for gode priser men jeg kan også holde prisen nede da jeg har butikken hjemme på vores gård, jeg for ikke selv løn og vi bruger ALT overskue til køb af vare og bygger butikken stille op istedet for at købe ind for 200-300.000kr.

Så du skal ikke regne med at kunne leve af det med det samme og du skal overveje hvad du vil forhandle.
    Går du efter mærke vare.
    God kvalite til en god pris
    eller hvad vil du "giv" dine kunder??

• #14   12. apr 2013 Stald højager:

Jeg ved det ikke bare er lige til, derfor jeg sørg mig omkring, jeg vil self gerne give mine kunder den bedste service og den bedste pris smiley

Hvad started du med at gøre da du valgte at starte butikken op ?

• #15   12. apr 2013 Jeg startede op med hunde og katte foder og udstyr til hunde og katte. Efter 2 mdr. var der penge til hestefoder og så har det stille og roligt udvilkede sig til at vi også er begyndt at få rideudstyr ind.
    Jeg skal ikke hav det store overskue ud af det så jeg holder mine priser nede bare det kører rundt og der er et lille overskue til at købe nye vare for så er jeg glad.
    Min kunder virker glad og tilfredse og jeg gør alt hvad jeg kan få at finde de vare som de spørg efter til en god pris.
    Kan jeg ikke finde varen til en pris som jeg selv ville giv så melder jeg pas da jeg ikke vil sælge noget i butikken som jeg ikke kan stå inde for med hensyn til både pris OG kvalitet.

• #16   12. apr 2013 Okay fedt nok smiley

Ja jeg skal ud og leje, men vil self gøre mit bedste til at det alt sammen kan køre rundt bedst muligt til bedste pris..

Hvordan går det med din web butik ?

• #17   12. apr 2013 min webshop går stille og roligt det er ikke den der giver det store men lidt gør den. Dog er der ikke særlig mange grossist der vil hav dig som forhandler hvis du KUN har webshop.

Når du skal ud og leje skal du virkelig siddet dig ned og finde ud af om du har råd til det.
    I den kommune du bor i, er der nok et eller andet tilbud til iværksætter det skal du tag imod, du skal jo også til at lave regnskab og betale b-skat og mange andre ting og hvis du vil hav foder eller tilskudsfoder i din butik så skal du hver år betale et beløb til fødevarestyrlesen og du skal hav en tillandelse fra dem på at du må sælge det, der er en masse regler omkring hestefoder og tilskud til dem da det ses som et spisedyr og ikke et hobbydyr.

Du skal ikke regne med at der er overskue til du kan få løn de først par år. Så du skal hav penge "på bogen" eller hav en god familie der vil hjælpe dig.

• #18   12. apr 2013 Regner slet ikke med noget, men er igang med at udleve en drøm om at være selvstændig, jeg er fuldt forstået med at det både bliver hårdt og koster blod, sved og tare, men det må bare prøves..
    Jeg skal ikke handle med foder, kun rideudstyr..
    Jeg er godt klar over at det koster penge, har også snakket med nogle fesser inde for det område smiley

• #19   12. apr 2013 super jeg ønsker dig held og lykke det er super dejligt at være selvstædig så det skal du glæde dig til når du kommer dertil.

• #20   12. apr 2013 Tak for hjælpen med spørgsmålene, også held og lykke med fremtiden I jeres butik smiley

• #21   12. apr 2013 var så lidt...

Kommentér på:
Køb af rideudstyr..

Annonce