{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

engelsk hjælp! KRISE! {{forumTopicSubject}}

Hejsa folkens..

I MÅ hjælpe mig. har en ven som var meget ked af det. vi skriver engelsk sammen.. og jeg kan slet ikke tænke lige nu og ved ikke hvordan man kan oversætte dette.. Vil i ikke nok være så søde og hjælpe mig? jeg giver bellønning (bedømmelse + stemme i udf) :

Jeg er så ked af det. Jeg giv bare lidt i panik igår. Du lød bare så ked af det, og det smittede af på mig. der var en masse føesler inde i mig. Var det min skyld? hvordan kunne jeg hjælpe dig?
Måske lød jeg som om jeg kun tænkte på mig selv, men jeg ville så gerne hjælpe. jeg ved godt at du er et menneske med en masse føelser, men jeg blev bare så bekymret for dig. Jeg var bange for at miste dig. Jeg kender smerten af at miste en meget god ven. Tro mig. Derfor var jeg så usikker da du var så ked af det. Jeg ville ikke opleve at miste en meget god ven igen. Du betyder så meget for mig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  engelsk hjælp! KRISE!
  • #1   4. dec 2006 Ved godt at det er meget.. men så bare afkort den en smugle.. tag de ting ind i syntes er vigtigst så..

er meget taknemlig for jeres hjælp!

• #2   4. dec 2006 ved godt. men så tag noget ud far sætningen som er vigtigst.

• #3   4. dec 2006 I'am so sorry . I just paniced yesterday . You sounded so sad and it "smittede af" on me . There was a lot of feelings inside me . Was it my fault ? How could I help you ? Maybe I sounded like i was only thinking about my self , but I would help you so badly . I know that you are a human being with many feelings , but I was so woried about you . I was afraid to loose you . I know the felling of loosing a very good freind . Belive me . That's why I was so uncertain when you were sad . I wouldn't "opleve" to loose a very good friend again . You mean so much to mee .

Det var ik alle ordene jeg kunne og det er nok ik stavet helt rigtigt . :b

• #4   4. dec 2006 I'm so sorry... I simply paniced yesterday, because of all the feelings inside of me. You sounded SO sad, and I couoldn't help wondering if I was to blame or how I could help you... I know it sound selfish, but I dont want to loose you... - I know how it feels to loose a friend, and I understand all of the feeling inside of you... however, I got a bit unsecure, whether it was enough... you mean a hole lot to me...

Noget i den retning? Var lidt usikker på hvad du mente med slutningen, sååå =/

• #5   4. dec 2006 couoldn't = couldn't

woups en lille smutter =D

• #6   4. dec 2006 belønning gives staks. mange tak!

• #7   4. dec 2006 så lidt... =D

Kommentér på:
engelsk hjælp! KRISE!

Annonce