Ikke alle kan Ikke alle kan
Hej alle.
Min spring træner er gammel landshols rytter. Og hun er rigtig god til at undervise, men her i mandags sagde hun " ikke alle har hvad det kræver og ikke alle kan" hun forklarede så at man skal kunne vise sig og være den der se mig, for at kunne vinde, bagefter sagde hun nogle på gården som aldrig bliver til noget fordi de ikke viser sig nok ( de rytter hun nævnte er alså landstævne piger) men hun har jo selv redet de høje klasser og ved hvad presset er.
Har hun ret i at man skal kunne vise sig og være se mig.
( nu vil jeg ikke være den store stævne rytter, men hun siger ti til mig og min søster at vi har det er 'se mig' over os, bare kun nå vi rider.)
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 295
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.970
" Kunne vise sig? " som i hvordan?
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
Har du en god hest og er en dygtig rytter kan det vel være lige meget om du har karisma, når bare du kan vise hesten til dens fulde potentiale.
(Siger jeg som aldrig har startet - eller haft lyst til at starte - andet end klubstævner)
sep 2005
Følger: 69 Følgere: 76 Heste: 5 Emner: 19 Svar: 211
Man skal tro på sig selv for at komme videre - og længere i ridesporten. - det gør man ikke ved at sidde på bagerste række - du skal sidde på første række
apr 2008
Følger: 133 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 623 Svar: 4.646
I dressur kan jeg godt se, at det ser bedre ud, hvis man ved, hvordan man "viser" sig frem
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 43 Emner: 23 Svar: 128
Det er bare min mening at man meget gerne skal have "se- mig" indenfor springningen... men spørger du ti personer får man som regel ti forskellige svar (:
aug 2008
Følger: 19 Følgere: 43 Emner: 23 Svar: 128
Ikke alle kan