586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ikke alle kan Ikke alle kan

Hej alle.
Min spring træner er gammel landshols rytter. Og hun er rigtig god til at undervise, men her i mandags sagde hun " ikke alle har hvad det kræver og ikke alle kan" hun forklarede så at man skal kunne vise sig og være den der se mig, for at kunne vinde, bagefter sagde hun nogle på gården som aldrig bliver til noget fordi de ikke viser sig nok ( de rytter hun nævnte er alså landstævne piger) men hun har jo selv redet de høje klasser og ved hvad presset er.
Har hun ret i at man skal kunne vise sig og være se mig.
( nu vil jeg ikke være den store stævne rytter, men hun siger ti til mig og min søster at vi har det er 'se mig' over os, bare kun nå vi rider.)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ikke alle kan
  • #1   4. apr 2013 Okay:)

• #2   4. apr 2013
    " Kunne vise sig? " som i hvordan?

• #3   4. apr 2013 Det eneste tidspunkt se-mig-effekt betyder noget er vel når man skal holde hovedet højt mens andre tisker i krogene af misundelse.
    Har du en god hest og er en dygtig rytter kan det vel være lige meget om du har karisma, når bare du kan vise hesten til dens fulde potentiale.

(Siger jeg som aldrig har startet - eller haft lyst til at starte - andet end klubstævner)

• #4   4. apr 2013 tror faktisk hun har ret.. i min verden (islænder) er der egentlig ikke nogle der siger "ej jeg tror ikke jeg kan" eller "tror du er bedre til det der end jeg er". Alle sammen er ret sådan at man kan se de udstråler: "lad mig gøre det" " jeg kan finde ud af det" jeg vil gere hjælpe hvis du har brug for det" osv. i stedet for dem der holder sig mere tilbage fordi de ikke er helt sikre på, at det de gør er rigtig nok, og ikke tør sige deres metode for folk som muligvis har mere forstand på det.

Man skal tro på sig selv for at komme videre - og længere i ridesporten. - det gør man ikke ved at sidde på bagerste række - du skal sidde på første række smiley

• #5   4. apr 2013 Kan ikke lige se, hvordan det er afgørende i spring om man kan vise sig frem, da det jo ikke afhænger af noget som helst andet end tid og fejl.
    I dressur kan jeg godt se, at det ser bedre ud, hvis man ved, hvordan man "viser" sig frem smiley

• #7   4. apr 2013 Hvis du ikke har "se mig" når du springer, så kommer du vel hurtigt i tvivl? enten bevidst eller ubevidst... og så kommer du ikke langt hvis du tvivler det mindste... er selv aktiv springrytter på distriktsplan.. har prøvet det mange gange hvor man "bare" tænker at de andre ryttere har pænere og mere kvalificerede heste og dyre heste end mig... og så opstår der hurtigt den som jeg tror alle kender til : "kan / kan ikke" (:

Det er bare min mening at man meget gerne skal have "se- mig" indenfor springningen... men spørger du ti personer får man som regel ti forskellige svar (:

• #8   4. apr 2013 og alligevel har jeg vundet flere gange over de "bedre" heste end min... (:

Kommentér på:
Ikke alle kan

Annonce