Den første dag? {{forumTopicSubject}}
Hejsa HG'ere!
Nu på denne dejlige 1. april, så sad jeg og tænke på der kun er 16 dage til jeg har 3 års dag med Tjalfe, hvilket er total vildt for mig!
Men nå, jeg sad så og kiggede mine gamle albums igennem og finder så ud af jeg faktisk har glemt at oprette et album den første dag, ude ved Tjalfe, den første gang jeg så ham og red ham!
Det gav mig lyst til at finde billederne frem og lave albummet nu i stedet
http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/403520-vores_foerste_dag_17_04_10
Nå, men egentlig er min mening med dette forumalbum:
<b> Kan I huske den allerførste dag sammen med din hest? </b> Synes det er så sjovt at tænke tilbage, på alt det der er sket
- Jeg skulle ride Tjalfe for første gang d. 17. april 2010, Tjalfe ar 5 (næsten 6) på det tidspunkt, men han havde ikke været brugt så meget og kunne ikke særlig meget, men det var nu meget sjovt, han var simpelthen ikke til at styre haha, det var simpelthen så svært at ride ham, men det er kun til at grine over den dag, for det var bare så komisk! Det var LANGT FRA en succestur vores første ridetur, men det gav mig også bare blod på tanden
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 427 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.026
Det føles som uendelig lang tid siden at de billeder blev taget, men ih, kan huske den dag som var det igår
Blogger
Følger: 74 Følgere: 268 Heste: 3 Emner: 83 Svar: 1.985
Jeg skulle travtræne ham (ridetræne). Jeg havde ikke mødt ham, eller hørt noget om ham, ud over at han var hingst, og havde stået stille i 2 år grundet skader. Ud af traileren kommer denne store, prægtige hingst, som jeg om lidt skulle sidde på. Han blev striglet hurtigt og sadlet op. Ejeren af hingsten, ham jeg skulle ridetræne hingsten med, og jeg tog over til sandbanen på den anden side af vejen. Jeg skulle trave 4 runder som opvarmning, også op og ned gennem galopbanen med indlagte skridtpauser. Op på hesten og afsted det gik! Aldrig har jeg prøvet noget SÅ fedt! Bagefter var jeg totalt lykkelig, og kunne ikke vente til næste gang. Efter ridningen tog vi pulsen, og han kom i boks, for senere at komme i trailer.
Den dag i dag er jeg ejer af hingsten, Kaliber Toft, og jeg savner at ridetræne travheste.. Jeg håber jeg engang får lov igen! (-:
OG TILLYKKE SØDE!<3
sep 2011
Følger: 137 Følgere: 132 Heste: 5 Emner: 98 Svar: 468
Jeg havde 4 årsdag med Truska igår, mit problem er bare at i nat blev jeg helt i tvivl om det faktisk var 5 årsdag. Kikset!
maj 2010
Følger: 42 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 930
sep 2008
Følger: 162 Følgere: 427 Heste: 5 Emner: 254 Svar: 2.026
Den første dag?