{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sims 3 kæledyr snydekoder?
  • #1   31. mar 2013 testingcheatsenabled true - træk i behovene, så kan du selv regulere dem.
    motherlode - 50.00 (tror jeg nok det er)
    kaching - 1000 (mener jeg)

smiley

• #2   31. mar 2013 Klokker, dækken smarte hovedtøjer osv, det skal du doawnloade på the
    Sims 3 fællesskabet. Opret en konto der smiley der findes også flotte ting til simmerne.

motherlode: 50.000 smiley håber du fik noget hjælp.

• #3   31. mar 2013 Tak i to smiley men det der Sims3 fællesskabet siger jeg allerede har en bruger? Og når jeg spørger om den (over email) får jeg ingenting ?

• #4   31. mar 2013 Det lyder mærkeligt, så gør som mig opret en mail bare til sims.
    Det virkede for mig bare opret en mail også tilmeld den smiley

• #5   31. mar 2013 Med testingcheatsenabled true Kan du også holde shift nede, trykke på postkassen og lave mange ting der.. bl.a lave behovene statiske så de er helt i top hele tiden, gør det mens de har det godt smiley Desuden kan du holde shift nede og trykke på eks. en enhjørning eller en anden simmer og tilføje dem til din husholdning og meget meget andet! Prøv dig frem med shift smiley

• #6   31. mar 2013 Med den kode Vinnie Madsen beskriver kan du også ælde en person eller et dyr. Måske du også kan gøre dem yngre? Gjorde i hvert fald et føl ældre i går. smiley Du kan også bruge resetsim Fornavn Efternavn og så bliver de ligesom ... nye smiley moveobjects så kan du flytte ting eller fjerne ting, mennesker, oprydning, mm, smiley

• #7   31. mar 2013 Du kan ik gøre dem yngre så vidt jeg ved, men du kan rigtig meget.. har ik spillet 3'eren så meget men i 2'eren kan du også få gravide til at føde med det samme, har dog ik afprøvet det i 3'eren xD Men også ændre dem i "lav simmer" altså hvis du f.eks. har fundet en grim mand eller fået et grimt barn.. ændre deres tøj osv. smiley

• #8   1. apr 2013 Okai tak allesammen smiley
    Jeg Tror lige jeg laver en ny mail smiley

Kommentér på:
Sims 3 kæledyr snydekoder?

Annonce