{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Mad til en hest på 3 år, snart 4 år. Hjælp {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG'er smiley

- hvad vil I sige man kan bruge til en unghest som snart bliver 4 år? Han er en hollandsk varmblod og lige pt. får han havre, valset byg og mineraler. Men da jeg har hørt at det får hesten til at vokse hurtigere, så hans krop ikke kan følge med, og det senere vil give problemer, vil jeg gerne stoppe med det så hurtigt som muligt. Men da jeg har snakket med en foderkonsulent, og hun vil ringe tilbage i næste uge, vil jeg lige høre jer, hvad I synes.
Det skal gerne være noget I har hørt godt om og være billigt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad til en hest på 3 år, snart 4 år. Hjælp
  • #1   28. mar 2013 ville foder på suregrow, og fase 2.

hvis det var mig smiley

• #2   28. mar 2013 Jeg fodrer med lucerne m/olie og brogaardens fase /// - så er hesten dækket ind med alt den skal og det er begrænset indhold af stivelse og sukker smiley

Fase /// er til heste over 3 år smiley

• #5   28. mar 2013 Jeg foder med Equsana Bredder, mineraler og lucerne til min 3-års, det har hun fået siden har var ½ år, og hun er i fin stand smiley

• #6   28. mar 2013 Et godt organisk vitamin-mineral produkt og al det grovfoder den kan trække... Mere bør den ikke behøve, kan den ikke holde huld, f.eks pga ringe næring fra grovfoderet, kan der tildeles lucerne, olie, fiberpiller osv...

Jeg er fortaler for

Hippolyt NaturMineral, Agrobs linjen
    Horselux MultiVit eller Easy
    Equsana Balance eller Perform Vit
    Salvimin Grøn eller Regulator Complete

• #7   28. mar 2013 okay, tak for rådene alle sammen. Jeg prøver at høre omkring det der brogaardens fase /// (gætter på det er 3'eren)..

Men hvis jeg gør det, skal hesten ikke have enten mineraler eller vitaminer ved siden af? smiley

• #8   28. mar 2013 Wrappen de får der, er desværre meget ringe, da det er fra forrig år, hvis ikke 3 år gammelt, men da opstalderen ikke gider lave nyt før det gamle er brugt, har jeg intet at sige til det. Jeg har også fået besked på jeg ikke må give min hest wrap længere af opstalderen, da jeg giver for meget. Men jeg vil hellere have der ligger noget tilbage dagen efter, så jeg ved han har fået alt det han kunne spise. Men må jeg ikke længere, så håber da han får nok xD.

Men ellers plejer det at være noget godt frisk wrap smiley

Kommentér på:
Mad til en hest på 3 år, snart 4 år. Hjælp

Annonce