{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

skal bare lige ud med det -.-" {{forumTopicSubject}}

heii, det kan være nogle mener det ikke er en sigende overskrift men ved ikke hvad jeg ellers skal kalde den smiley
nå her er det jeg vil skrive :
Vi har nogle katte, og de bliver virkelig forkælet, af min mor.......
jeg bor alene med min mor, og det er irreterende når hun ALTID giver dem et eller andet -.-" hvis nu hun går ud for at tage et stykke rugbrød, står ALLE vores katte omkring hendes ben og miaver, og det er virkelig en koncert de giver (XD), men hvis nu jeg gør det kommer der kun 1 kat eller ingen, for de ved at min mor ALTID giver dem et eller andet at spise (også menneske mad, vi giver altid vores dyr her i huset, self kun de dyr der kan tåle det, menneske mad) og det gør jeg næsten aldrig..
inde i den ende af vores hus hvor vi har soveværelser og wc og bad, der har vi så to katte lukker ind (i hele den ende af huset, ikke kun 1-2 rum) da de ikke kan sammen med de andre, da de er virkelig nogle hidsig proppe XD og den ene er min mors lille Baby (han hedder rigtig Gismo, men da han var 3 måneder begyndte vi alle at kalde ham Baby, og har hedet det i 4 år nu), og han får lov til ALT, han kommer nogle gange helt ud, så ligeså snart han kan høre min mor kommer hen til døren hvor man skal gå ind i den ende af huset, begynder han at miave HELT vildt, bare man sige "baby" eller hoster så miaver han, for han tror at han skal ud eller have noget at spise -.-"
min mor hader når han står og gør det og derfor går hun ikke på WC om dagen, gør det kun om aften når hun går i seng og om morgnen når hun står op...
Og ikke nok med det, men også at hun ALTID er efter vores hund, han er 12 (bliver det i år) og den race bliver omkring 15 år, så han er altså gammel, men hun råber altid efter ham hvis han vil lege med en af kattene eller noget smiley
Jeg elsker virkelig den hund og det føles som en lussing hver gang hun råber af ham... vi har trods alt haft ham siden han var 8 uger, så han var her altså først!
selvom han er gammel så leger jeg tit med ham i haven, hvor vi springer (han springer friviligt, jeg tvinger ham ikke, jeg går bare om på den anden side og kalder eller løber sammen med ham) eller spiller fodbold (/han angriber bolden og jeg sparker den lidt væk og han jagter den rundt i haven) men når vi spiller gør og knurre han jo (for sjov) efter bolden og mig, men så råber hun inde fra huset "FÅ HAM TIL AT HOLDE OP MED AT GÅ! HAN LARMER!" men når vores hankat går rundt ude i haven og miaver (højere end hunden gør) så er hun ligeglad -.-"

Undskyld det blev langt, men måtte bare ud med det smiley
hvis i er i dårligt humør eller bare er meget kritisk så lad vær med at læse det for gider ikke kritik, ingen tvinger jeg til at læse det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal bare lige ud med det -.-"
Kommentér på:
skal bare lige ud med det -.-"

Annonce