{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

forkælelse med rbh :-) {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, så har jeg lige forkælet Nikita med et nyt RBH sæt i lilla...

Der var/er tilbud på underlag og bandager i udvalgte farver, så ville da også lige give jer andre chancen for at udnytte dette fine tilbud.

(link fjernet)

Hvad får i aftenen til at gå med??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forkælelse med rbh :-)
  • #2   24. mar 2013 Åh ja da! Kender følelsen! Men SU tiden er heldigvis ovre for mit vedkommende, og kan nu se frem til en ordentlig lønseddel den næste måned! smiley
    Er der en måde hvorpå jeg kan være behjælpelig? smiley

Ja, jeg glæder mig også til at få det smiley Jeg har aldrig været god til farve (mørkeblå for the win), men har altid syntes at rbh har lavet nogle lækre mørke farve, som ikke er for frembrusende og iøjnefaldende. Så nu fandt jeg den der hedder plumeria, som jeg er sikker på vil stå rigtig godt til nikitas røde hår smiley

• #3   24. mar 2013 ved du hvilken en af de lilla det er på billedet? er det plum/blomme er plumeria

• #5   24. mar 2013 jeg har søgt lidt på google og er kommet frem til den konklusion at det er det samme bare skrevet på engelsk og på dansk smiley tror jeg, velogmærket smiley jeg har bestilt plumeria, og er ret sikker på at det er den der er på billedet smiley

• #6   24. mar 2013 ja da.. man må jo hjælpe der hvor man kan smiley Jeg ved ikke præcist hvad den bliver på endnu, men har et cirka-beløb at gå ud fra smiley Jeg arbejder på vores rideskole som ridefysioterapi-medhjælper, samt som vikar på et beboelsessted for autister..

Ja, jeg synes også deres farver er vildt fede, men "tør" ikke rigtig og begive mig ud i de lidt mere synlige farver smiley De har så flot et design, men ved (som mange andre mærker) også hvad de skal have for det.. Når det så er sagt, så kan man også godt mærke kvaliteten smiley

og tusind tak smiley

• #7   24. mar 2013 øv øv der er ikke flere tilbage i 17" i lilla

• #8   24. mar 2013 Nej, det bemærkede jeg også.. jeg kunne så godt bruge en 16 ", hvilket kommer mig til gode smiley

• #10   24. mar 2013 Har selv for ikke så længe siden købt et par RBH gamacher til min part for at forkæle ham, men så "fin" som Valle er, nægter han at gå med dem :-(. Så blir man sgu lidt ærgerlig over, at have købt dem smiley

• #11   25. mar 2013 been there, done that - Stx afsluttede jeg i sommers smiley Nej, det kan man ikke just sige, men man kan jo være heldig smiley

And og Valle - Øv da, du skal da bare have solgt dem igen så? smiley

Kommentér på:
forkælelse med rbh :-)

Annonce