Lock out - Hvad bliver det til? {{forumTopicSubject}}
Nu er jeg fuldstændig lost, omkring det der lock out efter det der skete i går..
Hold kæft, hvor jeg synes at de opfører sig som et par børnehave børn!
Og de skal forestille sig at være voksne?
Hahahhahahhahhahaha, lol...
Når men, de gik jo så ud og begyndte at forhandle igen, men hvornår får vi så det endelige svar?
Og hvordan kommer det til at foregå hos jer?
Mit kommer til at være således:
Mandag: Fri.
Tirsdag: læsebånd kl. 08:10-08:30.
Onsdag: Fri.
Torsdag: Fri.
Fredag: læsebånd kl. 08:10-08:30.
Jeg regner med at blive hjemme fra læsebånd, da jeg bor omkring 12 km fra skolen og skal til at tage bus og alt muligt..
Hvis lock outen kommer til at varer helt hen til vores eksamener, så får vi kun vores årskarakter og får så ikke vores eksamen...
Og helt ærgeligt, så kan jeg ikke se hvordan folk kan være så ''tankeløse'' og kun tænke ''Yes, mere ferie''!
Hvad med dem som har arbejdet utrolig hårdt på at forberede sig på eksamen, som så måske ikke en gang får den?
Så har de brugt de sidste 10 år i skole, på at forberede sig til en prøve som de ikke en gang skal op i alligevel, fordi der er nogen ''voksne mennesker'' som ikke kan blive enige(og de kalder os børn?)..
- Hvad er jeres holdning til det?
Blogger
Følger: 229 Følgere: 1405 Heste: 11 Emner: 870 Svar: 2.588
Ligemeget hvor mange gange de afbryder eller starter forhandlinger, er det først d. 2. April de har endeligt svar
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 80 Heste: 4 Emner: 260 Svar: 3.245
De kæmper deres sag nu - som eleverne højest sandsynlig også vil komme til en gang når de kommer ud på arbejdsmarkedet.
Jeg er heldigvis handelsskoleelev, så jeg er ikke berørt af lock-out.
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
aug 2009
Følger: 122 Følgere: 268 Heste: 19 Emner: 386 Svar: 7.171
sep 2010
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 3 Emner: 94 Svar: 1.320
Men ellers er enig med dig. Det er virkelig en flok børnehave børn der ikke kan blive enige om en skid...
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
Lock out - Hvad bliver det til?