{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navle piercing (god ide eller ikke)
  • #1   21. mar 2013 min er hvertfald ikke groet ud og har haft den i 10 år smiley

• #2   21. mar 2013 At den KAN gro ud er ikke ensbetydende med at den VIL gro ud..

Min har det fint og sidder som den altid har gjort.. Den fik jeg da jeg blev 15 og jeg er snart 23, så..

• #3   21. mar 2013 Jeg havde haft min i 12 år, jeg pillede den ud for 2 år siden da jeg var gravid for 3 gang, og gad ikke ha den i længere derefter, men den groede nu ingen vejne. DOG risikerer du den kommer til at sidde skidt efter en graviditet en gang om MANGE år når/hvis du skal ha børn. Så tag det med i tankerne. For jeg kan stadig se hvor min har siddet selvom det er så lang tid siden den var i sidst smiley

• #4   21. mar 2013 Tja jeg er en af de uheldige hvor den groede ud efter 1 og et halvt år.

Jeg fik lavet en ny men tog den ug efter et halvt år da den blev ved at være betændt og efter bare en time var den groet til.

Når jeg lige har råd for jeg så lavet en 3 smiley

• #5   21. mar 2013 Min har sidet i 20 år og sider fint.

Jeg mærker aldrig noget til den, så "go for it, girl!

• #6   21. mar 2013 Team Miracle: Regner ikke med at få børn lige nu smiley

Okay, så det er ikke noget der bare lige sker. Altså den gror ud... Er der andre ting der kunne ske?

• #7   21. mar 2013 Jo det kan godt "bare lige ske" det er din krop der bestemmer det helt alene smiley Nogen krop tager i mod det, andres frastøder det.

• #8   21. mar 2013 Kan det også ske med huller i ørene?
    Jeg havde ingen problemer med huller i ørene, ingen betændelse, nada smiley

• #9   21. mar 2013 Jeg har heller aldrig haft problemer med min, men har også kun haft den i en 4 års tid.. Har heller aldrig hørt om nogen hvor den er groet ud smiley

• #10   21. mar 2013 Nej det kan ikke ske med huller i ørene smiley

Det kan ske steder hvor det sidder i det yderste hud. Sådan noget som sureface, navle, øjenbryn osv smiley

Ikke læbe, øre, næse osv.

• #11   21. mar 2013 Jeg havde kun min navlepiercing i ca. 1 år, da den begyndte at gro ud. Tog den ud og i samråd med min piercer prøvede vi at lave den igen senere, men den groede også ud. Så HVIS du belaster piercingen for meget så er MULIGHEDEN der for at den gror ud. - dog er der flere navlepiercinger som faktisk gror lidt ud, når de fx sidder skævt når de er healet op, så er det fordi de er groet lidt ud.

Bare fordi den gror lidt ud er det ikke meningen at den vil gro helt ud, kommer an på kroppen. Min ville højst sandsynligt være groet helt ud hvis jeg ikke selv havde taget den ud, for den flyttede sig pludselig meget hurtigt på kort tid.

Men jeg har haft rigtig mange piercinger, og det var kun den i navlen jeg havde problemer med smiley de andre går fint.

• #12   21. mar 2013 Overvejer selv at få en om et år eller to, men nu har jeg set en med betændelse og det ser bestemt ikke rart ud!Men på den anden side kender jeg også en del som er pisse glade for dem og aldrig har haft problemer!;)

• #13   21. mar 2013 jeg har en og er rigtig glad for den - min sidder som den skal smiley

• #14   21. mar 2013 Min groede ikke ud, men der blev ved at gå betændelse i, så jeg tog den ud selv. Nu her efter jeg har været gravid er mit ar blevet ret grimt, og havde jeg kunnet gøre det om, så ville jeg ikke få den lavet.

• #15   21. mar 2013 Jeg har haft to, den første groede ud efter et halvt år, den anden groede også ud, og så har jeg døjet rigtig meget med betændelse også videre.. Min navlepiercing blev bare aldrig pæn! Og er nu rigtig ked af det, da jeg har tre ''huller'' ved min navle, og det ser altså bare ikke kønt ud.. smiley

Overvejer dog at tage ud til en piercer og måske få lavet en igen, da der er en mulighed for at den bliver, da det er meget sjældent de gror igennem at det arvæv jeg har nu smiley

Kommentér på:
Navle piercing (god ide eller ikke)

Annonce