{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

Slankekurer {{forumTopicSubject}}

Jeg vil rigtig gerne tabe mig nogen kilo, men jeg synes ikke det går så godt som jeg håbede, jeg går i fitness 3-4 gange om ugen. Hvor jeg er på løbebånd 30-60 min. Hvor jeg løber så meget jeg kan, men har slemme knæsmerter(skal til lægen i morgen) hvilke går ned i min ankel og op i min hofte. Og så laver jeg lår træning da det gør ens knæ i stærkere, men synes ikke rigtig det virker.

Så tænkte om det var noget der kunne hjælpe oveni motionen, og kosten, som jeg tænker over.

Hvad med nupo eller nogen andre kurer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankekurer
  • #1   21. mar 2013 Hvis du forbrænder mere end du indtager, vil du tabe dig. Det lyder da til at du motionere fint, så ville nok tænke ekstra over kosten. Evt. tælle kalorier, så du ved hvad du indtager og dermed skal forbrænde smiley

• #2   21. mar 2013 Hold dig fra sukker, stivelse (pasta, kartofler, ris, brød OS RUGBRØD) og kunstige for tilberedte madvarer.
    Lav så vidt muligt dit mad selv, helt fra bunden, gerne godt med protein (æg, kød og fisk) og sørg endelig for at få lidt fedtstof hver dag for at smørre systemet og lidt mælkeprodukter for at holde maven i gang;-).

Mangler du nogen gode opskrifter så sig til,.jeg lever af det til dagligt og hjælper gerne;-)

• #4   21. mar 2013 Jeg startede på Dukan kuren i mandags og idag torsdag er jeg 2,1 kg lettere! Bedste kur jeg nogensinde har prøvet, den er effektiv, nem at holde og man er altid mæt. Og så er det en lang, holdbar kur, der ender ud i livsstilsændring for resten af livet.

Men hvad spiser du i løbet af en dag? Mange tror de spiser sundt eller slankende, uden egentlig at gøre det. Kosten er 80% af et vægttab, motion er resten, så kosten har meget at sige.

• #5   21. mar 2013 Hvis du har smartphone på prøv "shapeup" den tæller alle kalorier og du kan selv sætte dit ønskede mål pg hvor mange kilo du i ugen vil tabe:-)

• #6   21. mar 2013 Jeg er ret overbevist om, at slankekure foregår psykisk. Man skal virkelig ville ændre sig, og som der også bliver nævnt så handler det om at ændre livsstil, da slankekure ofte fordufter.
    Jeg har før tabt mig 3-4 kilo på en uge, fordi jeg var 100 procent opsat på det, det var selvfølgelig ikke noget vedvarnede eller sundt valg, men man skal virkelig ville det og ændre både holdning til mad, motion og så ændre sin leve stil.
    Håber det lykkes for dig smiley

• #7   21. mar 2013 i bund og grund handler det om og gøre din mave sæk mindre lyder dumt men det er sandt, det er sådan at den udvidere sig efter hvor meget vi spiser. hvis du er van til spise meget som de fleste er vil du føle dig sulten og lidt træt men det er ok bare træn videre det tager ca 14 dage så er du over det igen. kuren der vrker er som følger. 2 æbler 2 skåle med cornflaks med mini mælk og en rugfle med smøreost max 8% og så træning. du må drikke vand og saft dog kun fun one og ikke mere end en liter resten skal være vand både mig og min mand har levet efter det og jeg lover dig det virker min mand har tabt sig 40 kg på 5 mdr (fra 120 til 79) og jeg har selv på 3 mdr tabt mig fra 104 til 78 kg

• #8   21. mar 2013 Min slankekur:

Hvis der fx. er et stykke kage halverer jeg det. Derved er der kun halvt så mange kalorier. Og fordi der kun er halvt så mange kalorier kan jeg spise det dobbelte. :o)

• #9   21. mar 2013 le Coeur. undskyld må le. du halver din kage for så det kun halt så mange kj og derfor må du spise det doble ej det jo ikke en sanke kur for om du tager et stort eller to små giver for pokker da det samme antal kj

• #11   21. mar 2013 Hvis du har en iphone/smartphone kan jeg anbefale dig at hente appen shape up, det er det eneste der har virket for mig, giver ikke en fløjtende fis for de der pulverkurer.

• #12   21. mar 2013 ja men hvis hun taget et tykke og skære det til to bliver det jo det samme for pokker så spare du jo ikke noget.

• #13   21. mar 2013 Stutteri maunsholt, det er en sarkastisk kommentar smiley

• #14   21. mar 2013 Ej undskyld, kunne virkelig ikke lade være smiley

Kommentér på:
Slankekurer

Annonce