7.090 visninger
|
Oprettet:
Trailer-regler? {{forumTopicSubject}}
Hvor finder jeg en samlet oversigt over de gældende regler for trailere nu?
Jeg skal have fundet ud af nogle ting mht syn. Hvor længe der skal gå imellem syn, og hvornår en trailer sidst skal være synet, for at der må foretages ejerskift uden syn bl.a.
jun 2012
Følger: 109 Følgere: 111 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 2.674
Her er en artikel, tror du kan finde noget af det du skal bruge:)
Held & Lykke;)
http://www.fdm.dk/trailer-og-campingvogn/saa-meget-maa-du-koere-med
Stephani & Champer
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 26 Heste: 12 Emner: 439 Svar: 3.243
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
Har været derinde, som du linker til, men der var ikke noget at finde desværre
Stutteri: Er du sikker på det? For jeg er helt sikker på, at der er andre regler omkring dette! Hvorfor skulle virksomheder ellers kunne sælge ny-synede trailere..? Og der er mange folk, som forhøre sig på annoncer, om sælger vil syne inden.. Jeg mener det er 2 år, men ikke sikker..
Jeg vil blot gerne have reglerne på skrift! de må da kunne findes et sted!
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
En trailer skal synes, hvis den skal ejerskiftes eller registreringen skal ændres. Den skal ikke synes periodisk. Der er dog visse undtagelser i syn af trailer i forbindelse med ejerskifte. Dette gælder, hvis traileren er registreret første gang indenfor 5-10 år, og traileren er godkendt til syn indenfor 2 år. Ligeledes skal traileren ikke registreringssynes ved ejerskifte, hvis traileren er registreret første gang for mere end 10 år siden, og er godkendt til syn indenfor det sidste år. Derudover skal en trailer ikke til syn ved ejerskifte, hvis den skal ejerskiftes mellem ægtefæller, registrerede partnere eller samboende.
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
Trailer-regler?