Hvilken dyrlæge?? {{forumTopicSubject}}
Hej Hg'er!
Jeg havde kiropraktor ude til min hest i går, da den har opført sig meget mærkeligt i længere tid. Jeg har haft dyrlæge ude til den flere gange, men han har ikke kunne finde noget.. Kiropraktoren er meget sikker på, at det er noget med livmoderen/reproduktionen. Men den dyrlæge hun vil anbefale mig til, er lige gået ned med stress i et halvt år...
Så jeg vil høre om der er nogle af jer, der kender en dygtig dyrlæge, som har speciale eller er rigtig dygtig i reproduktion/hesten livmoder?? Gerne i Nordjylland/midtjylland, men alle forslag er velkomne. Leder akut efter en dyrlæge, så min hest kan blive rask igen! Håber I kan hjælpe
jul 2009
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 105
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 271
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Min begyndte og ændre adfærd især under brunst, hun blev dissideret bange for andre heste, blev schenkel sur, når hun var i brunst løb der tykt hvid væske/sekretet ud af skeden stort set konstant. Alt dette noget der ikke før havde været problemer med.
Jeg kan tydeligt mærke forskel på min efter hun er blevet syet, og kan se tydelig forskel på brunst det løber ikke ud af hende mere.
Jeg havde massør til min kort inden hun blev syet og der var flere stedet hun var meget øm, havde så massør et par uger efter og der var alle spændinger og ømheder væk.
Jeg bor dog på Sjælland så kan ikke lige hjælpe dig med hvilken dyrlæge til det i dit område. Blot varmt anbefale og få det tjekket jeg er så glad for jeg gjorde det
jun 2009
Følger: 35 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 49
Hvilken dyrlæge??