{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
201 visninger | Oprettet:

Han er væk :( {{forumTopicSubject}}

Heii.. Vores dejlig kat Miv.. han har det ret skidt :(.. noget med ørene og pelsen.. vi har selvfølig fået medicin til det.. men nu er han væk :(.. snøøøøft.. han har ikk været hjemme i 2-3 dage.. SAVNER ham meget.. hvor er han dog?... det er forfærdlig at tænke hvis han ligger et sted..
Vil lige fortælle mit savn til vores kat<3´<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er væk :(
  • #1   27. nov 2006 smiley

• #2   27. nov 2006 snøft smiley

• #3   27. nov 2006 Det lyder forfærdeligt... Ikke fordi jeg vil piske en stemning op, men hvis han har været syg et stykke tid har han måske lagt sig til at dø? Det ka også være han kommer tilbage hvis det er en kat der har strejfet meget?

• #4   27. nov 2006 Hej... vil bare sige du skal være optimistisk for min brors kat forsvandt efter at være blevet kastreret og han fik en ny efter noget tid, men da han efter et år flyttede sammen med kæresten kom den foran døren lige idet han havde taget det sidste læs og låst døren, så han tog den selvfølgelig med sammen med den nye kat og han har den stadig... det synes jeg er lidt vildt... en anden ting er at vi også har mistet vores killing den har været væk et halvt år og er stadig ikke kommet hjem.. Snøft.. men er optimistisk efter den oplevelse..

• #5   27. nov 2006 Ikke for at være pessimist eller noget.
    Men vores gamle kat havde også været syg i et stykke tid. Pludselig en dag var den væk, tror den var væk i 14 dage og så kom vores nabo pludselig og spurgte om vi havde sådan en sort kat med hvide aftegn. Og ja, det havde vi men den var væk. Ja, det vidste hun. Det var den der lagde omme under hendes grantræ. Død ! Der havde den lagt sig til at dø smiley

• #6   27. nov 2006 Ja er nemlig også bange for han har lagt sig tilat dø :(.. jeg er virkelig bekymred... blev rigtig ked af det iadg... kunne ikk lige klare tanken

Kommentér på:
Han er væk :(

Annonce