Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot fusion.
  • #1   9. mar 2013 Det ødelægger dine hårrødder rigtig meget, jeg vil ikke anbefale det.

• #2   9. mar 2013 Hot fusion ødelægger i mange tilfælde ens eget hår pga. den måde det sættes på. Jeg har selv lige fået sat exstensions i med Cold fusion metoden og syntes personligt bedst om den metode, håret sidder rigtig godt fast og med rette mængde af exstensions, giver det også rigtig god fylde. smiley

• #3   9. mar 2013 Jeg har haft hot fusion og plejede det efter alle kunstens regler, men der gik stadig dreadlocks i det, så jeg vil ikke anbefale dig det.

Ezy weft metoden har jeg til gengæld været glad for. Hvor du får sat micro ringe i og syet en trense på ringene. Håret var flot rigtig længe og mit eget hår havde det fint da jeg tog det ud igen (:

• #4   9. mar 2013 Jeg har kun haft hot fusion i, uden problemer. Mit kan sidde i 6 måneder inden jeg piller det ud. Min frisør kan slet ikke se på mit hår jeg har haft i smiley

• #5   9. mar 2013 Kan slet ikke anbefale hot. Men som en anden skriver kan jeg derimod anbefale ezy weft. Den er jeg så tilfreds med - er selv meget tyk håret og der er rigeligt plads smiley

Kommentér på:
Hot fusion.

Annonce