4. feb 2010 Følger: 70 Følgere: 62 Heste: 6 Emner: 76 Svar: 130
Youtube kanal Youtube kanal
Hejsa jeg er begyndt at lave videoer på youtube. Vil i ikke være søde og kigge forbi;) Det har ikke noget med heste at gøre.
hvis i kan lide min videoer(indtil videre er der kun 2) vil i så ikke være søde at like & subscribe?
Link:(link fjernet)
xoxo Cecilie
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 154 Svar: 254
Nu er jeg nok den ultimative YouTuber, og subscriber til at mange, at det tager mig mindst en time at komme igennem nye videoer hver dag jeg logger på, hæhæ.
Jeg følger alt fra modeblogge til pranks og andet underholdning.
Hvis jeg må give dig et godt råd, så er du nødt til at virke lidt mere entusiastisk. Du virker lidt som om du er lidt ligeglad
Også er jeg lidt lost.. Giver du mode tips, eller hvordan? For så ville det måske være en ide at fortælle lidt mere om tøjet du har på, istedet for bare at sige, at du har det og det tøj på. For det kan vi godt se
Men mere om pasformen evt. er god, hvorfor de bukser er gode osv. Eller noget der hen af
Ja, altså må indrømme at jeg ikke er den store modeekspert, men jeg ved da hvordan andre har gjort :o)
Men ellers synes jeg bare du skal fortsætte! Man skal jo selvfølgelig lige igang først jo, hehe :o)
Youtube kanal