28. aug 2011 Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 133 Svar: 361
Svært hjemme... {{forumTopicSubject}}
Ja, det har sådan set staået på i næsten 2år nu, men det er sådan at der er ret mange problemer der hjemme som jeg bare er nød til at komme ud med! og høre om i har nogle råd!
Inden min storebror blev smidt ud var det ikk eudsævanligt at min moe og bror stortset hver morgen stod og råbte og skreg og tog kvælertag på hinanden! Det værste var bare at min 8 årige søster ogs sku se på det! Der er/var konstant problemer, jeg fik konstant afvide hvor meget min mor ønskede hun aldrig havde fået mig, og hun kalder mig luder og møgso nærmest hver dag!
Det skal siges at mine forældre er skilt, men at jeg ikke kan bo hos min far, fordi han i følge min mor ikke vil have mig, og han ikke vil snakke med mig om det.
Min bror er på det punkt nærmest det eneste jeg har! Hun har også flere gange været tæt på at slå mig, hvor det så har været min storebror der har forsvaret mig, og han har fået en i stedet for, hvor han så ogs har slået igen, min stedfar reagerer ikke på noget af det, det er kun når hun slår han siger at hun skal slappe af!!
Jeg kan virkelig ikke magte det her cirkus mere konstant! Det værste er også at jeg får stuarest for nærmest alt jeg gør, så jeg ikke bare har muuligheden for at komme væk!
at konstant at få afvide at man ikke er god nok og der ikke er nogen der vil have en, at man skal græde sig i seng næsten hver aften kan ikke undgå at påvirke en!
feb 2011
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Svar: 1.227
- Er virkelig ked af det på dine vegne!
aug 2008
Følger: 163 Følgere: 142 Heste: 7 Emner: 225 Svar: 1.657
evt en anden voksen du stoler på som kan hjælpe dig med det ?
aug 2007
Følger: 177 Følgere: 203 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 456
nov 2010
Følger: 67 Følgere: 66 Heste: 3 Emner: 45 Svar: 209
Ellers syntes jeg at du skal gøre det som alle de andre skriver. Gå til kommunen og snak med dem!
Jeg håber det bedste for dig! :-))))
aug 2011
Følger: 77 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 133 Svar: 361
dec 2008
Følger: 17 Følgere: 20 Heste: 7 Emner: 6 Svar: 643
feb 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 5 Svar: 108
Der er desværre mange unge og børn i lignende situationer rundt omkring, og det er hårdt at skulle tage ansvar for sit eget bedste, når ens nærmeste, som skulle hjælpe med det, i stedet modarbejder det.
Klap på skulderen for at du står frem med det her, det kan ikke være nemt...
De bedste håb herfra!
Lise
Svært hjemme...