at sælge sin hest {{forumTopicSubject}}
Har muligvis solgt min hingst kasmir.
Men ved alleredet nu at jeg kommer til at savne ham så meget, men har ikke muligheden for at holde hingst hos mig og kan ikke give ham den plads han kræver.
Jeg ved at han vil få det dejligst hjem, og at de vil passe på ham, og jeg kan altid besøge ham da han ikke flytter så langt.
Og så får jeg jo 3 føller efter ham næste år.
Men kommer til at savne ham rigtig meget for han er min guld klump.
Jeg tror det bliver rigtig hård at sige farvel til ham.
Hvordan håndter i at jeres bedste ven bliver solgt?
Hvad gør i for at holde jer selv oppe??;)
Køber kommer i dag kl 12. og ind til de kommer skal han bare blive nusset om og kælet for.
På forhånd tak
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 34 Heste: 6 Emner: 3 Svar: 5
maj 2012
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 508
Det er altid hårdt at skulle af med en hest. Men man bliver nød til at se det fra hestens synsvinkel, du skriver at du ikke har ressourcer til at have hingst, så jeg synes at det er et super flot valg at sælge ham, for hans skyld! Det er der nogle der ikke kan. Og godt han kommer et dejligt sted hen. Du kan jo evt. tage på besøg og sige hej til ham, så du bliver endnu mere tryg på det sted han er kommer hen. føl med dig selv at det er den rigtige beslutning du har taget, og stå ved det. Der er ikke noget værre end at stå med tvivlen bagefter.
Håber det hjalp lidt. Held og lykke til dig i fremtiden
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
Kommer til at savne ham helveds meget, men jeg ved at jeg altid kan besøge ham.
Og at han får det dejligst hjem,
Kommer til at mangle hans tilstedeværelse på folden og i stalden, men får 3 efter kommer af ham næste år. Jeg ved at jeg vil savne ham men jeg må tænke på hvad der er bedst for ham.
maj 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 389
Men jeg skal se sådan på det, at jeg er sikker på, at hun også kan få det godt det nye sted.
Indtil da må vi få det bedste ud af det.
maj 2012
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 6 Emner: 34 Svar: 508
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.599
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1921 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.517
Det er faaaantastisk!!
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 78 Heste: 1 Emner: 262 Svar: 1.027
at sælge sin hest