{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.221 visninger | Oprettet:

Stald KKs erfaringer med tilridning? {{forumTopicSubject}}

Heej HG folk.

der er godt nok stadig lidt over et år før min bette mus Santos skal tilriddes og måske endda endnu længere, men derfor skader det ikke at begynde at lede efter tilridningsmuligheder.

jeg sad så lidt og kiggede de forskellige steder og faldt over stedet der hedder Stald KKS. det lægger ikke så langt fra mig så det kunne være en fantastisk mulighed.

men jeg ved ikke sådan meget om stedet og syntes ikke jeg kan finde noget om der er mulighed for at man selv "arbejder" med hesten, ved deres hjælp osv.
fordi jeg vil nemlig selv side på Santos som den første og vil gerne selv lære ham det hele, men fordi jeg ikke har erfaringer nok til det skal jeg have fundet en som kan hjælpe mig. men det er bestemt ikke hvem som helst, for jeg bryder mig ikke om de personer der bare mener hesten skal gøre som der bliver sagt og ikek giver sig tid til at sætte sig ind i hvordan lige den hest fungere (og ja jeg har mødt et par stykker af slagsen) og da jeg ikke selv før har haft en hest der skulle tilriddes ved jeg ikke så meget om hvem der sådan er "dygtig" og hvem der måske ikke er så "dygtig"
derfor søger jeg lidt jeres vise ord smiley

kravet til personen/stedet

- der skal sættes ind i hvordan hesten fungere.
- personen ikke er en "heste-snop" (du ved dem der mener de er så meget klogere end alle andre)
- en som rent faktisk har en masse erfaringer, og ved hvad man rent faktisk skal gøre

tror det var sådan det, jo og så helst heller ikek alt for dyrt, og så tæt på mig selv som muligt. altså 6950 ringkøbing smiley

kender i nogen som i har haft go erfaring med må i gerne nævne dem her. det jeg gerne vil er at have en masse muligheder og finde lige nøjagtig den der passer til mig og Santos smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stald KKs erfaringer med tilridning?
Kommentér på:
Stald KKs erfaringer med tilridning?

Annonce