617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Teenager.... Argggg... Teenager.... Argggg...

Alle hg´er i kender det sikkert udemærket godt! Synes báre at jeg har verdens mest irreterne og dumme forældre, de fatter kort sagt bare intet. Det er som om at de vil bestemme det hele, og gøre alt modsat af hvad jeg vil, hvis det ikke skulle være nok så behandler de mig som en på 10 år.

Hvorfor er det lige at det ikke er gået op for dem at der nogle gange også er andre ting i livet end at gå i skole? For der er jo intet sjovere end at være ude i stalden og hygge sig hele dagen... Men så er det lige at man forførste gang i sit liv glemmer at lave en aflevering, kort sagt fordi jeg ikke gad. Det har mine forældre jo fundet ud af, og jeg gider bare slet ikke at lave den (og burde entlig være igang istedet for at skrive dette). Gider bare slet ikke at gå i skole mere, for kan bedre lide min varme dyne, og min pony hvilket de slet ikke fatter. De fatter bare ikke at jeg er gået fuldstændig død i det møg skolearbejde! Og nu skal jeg have hjemme arbejdesuge fra imorgen, hvor de har fast langt et skema over hvor lang tid jeg skal arbejde, fordi de ikke stoler på at jeg laver noget når jeg har glemt den lorte aflevering.

Ja ved godt at det bare er helt almindelige teenage problemer, hvor jeg bare burde lette min røv og komme igang. Men har bare lyst til at ligge min under dynen og blive der forevigt!

Glæder mig vildt meget til at jeg kommer over teenage alerderen!

Tja hvad jeg vil med dette indlæg, det ved jeg sgu ikk smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Teenager.... Argggg...
  • #1   24. feb 2013 Hver glad for at du har to forældre. Så heldig er jeg ikke, og jeg savner min far rigtig meget.
    Så kan det godt være at de er dumme og umulige, men du vil jo ikke undvære dem for alt i verden..

Og selv på gym kan der godt blive afleveret en bæ-aflevering, af dovenskab smiley

• #4   24. feb 2013 8 år: "mor, jeg elsker dig"
    12 år: "what ever, mor!"
    14 år: "Fuck dig mor."
    16 år: "min mor er så irriterende"
    18 år: "jeg har lyst til at flytte hjemmefra!"
    25 år: "mor, du havde ret"
    30 år: "jeg vil hjem til mor igen"
    40 år: "jeg vil ikke miste min mor"
    60 år: "jeg vil gøre ALT, for at få min mor tilbage"
    - Du har kun en mor!

du er kun 15 år gammel, og ja jeg ved du ikke gider høre det, men dine forældre har ret, og de ved (desværre) bedre end dig smiley

• #6   24. feb 2013 Ja ved det godt. Føler bare inderst inde at de medvilje forsøger at gøre mig irreteret, hvilket jeg godt ved slet ikke passer. Men kunne virkelig godt bare ønske mig et par andre forældre lige nu! smiley

• #7   24. feb 2013 Er mor: Har (gudskelov!) ikke en teenager i huset endnu men det varer ikke længe min ældste er 11.

Kan kun sige én ting, jeg husker selv hvordan det var, men som mor er jeg bare blevet det klogere, og det er PISSE skod træls at ens forældre virker bedrevidende og bestemmende, men det gør vi jo af en grund.
    Vi VED hvordan det er at vokse op og skulle tage ansvar for sig selv og andre.
    Uden en fornuftig skolegang og eksamen ingen videreuddannelse, ej heller et godt job.
    Du elsker din pony, uden et godt job har du ikke råd til at holde hverken pony hest eller hamster.
    Alt koster penge..
    Det er hårdt og pisse træls at arbejde og tro mig, GU gider vi heller ej altid arbejde for det er langtfra ret mange voksne der rent faktisk arbejder med det de har lyst til og dermed bliver livet af og til hårdt og surt. Men husleje, mad på bordet og regninger skal betales.
    TRO mig (og nu lyder jeg lige rigtig voksen) når du er nået bare 5-10 år frem i dit liv vil du savne at være teenager med mligheden for at kravle under dynen eller gå ud i stalden og "kun" ha det ansvar at skulle lave lidt lektier.
    For så kommer alvoren...
    Vi gør det fordi vi elsker vores børn og ved hvad de går ind til..

Lav dine lektier og nyd bagefter at de er lavet og du SÅ kan gøre nøjagtig hvad du vil smiley

• #9   24. feb 2013 Nu har jeg selv 2 forældre der støtter mig i mine valg smiley Har natarbejde og ellers er jeg bare ved hesten hele dagen - Og burde nok tage mig sammen og tage en uddanelse. Men efter 9. hvor jeg lavede 2 af alle opgaver er jeg ret træt af skole, så mine forældre siger at så længe jeg bare ikke går hjemme og laver ikke en skid så er de glade smiley

Men træls, kender godt dine problemer hihi - Det går over! smiley

• #10   24. feb 2013 Faktisk, så kender jeg ikke så meget til det.
    Jeg er 17, men har virkelig få skænderier med mine forældre, og dem som kommer er oftest på grund af min storebror.
    Nogle gange skal man bare se lidt mere fremad, end slutningen af ugen. Hvis det er sjovere at rende rundt i stalden som 15 årig, og derfor ikke gider gå i skole - hvor er man så om 10 år? Det er ikke til at vide, men alligevel kan man godt gisne om det.
    Så ser man på det større billede, er det nok en god ide at blive lidt gladere for skolen, og tage hjem fra stalden - bare en gang i mellem smiley

• #11   24. feb 2013 Ja, det er røv sygt at lave afleveringer. Og det er røv sygt, at forældrene holder øje med dig. Røv sygt du ikke kan være ved hesten hver dag. Men hvad pokker vil du gøre, når du lige pludselig står med en kæmpe aflevering, som du heller ikke gider at lave? Sidder selv med SRP lige nu, det er RØV sygt, for at sige det mildt. Men der er sgu intet at gøre, lortet skal laves. Vælger du skolen fra nu, for at være i stalden med dine heste, så er du mere eller mindre på røven om 10 år. Man kan ikke længere klare sig, uden en uddannelse. Og kravene for diverse uddannelser bliver langsomt mere irriterende, tænk bare på alt det med SU - den overvejer de at stjæle. Så hvis jeg var dig, ville jeg bide lortet i mig. Er studiet sletslet ikke dig, så find et andet, der passer dig, og "nyde" at kravene stadig er til at holde ud. Dropper du ud og finder arbejde, kan det være virkelig svært at indfinde dig på skolebænken igen, når du så vil ha' en uddannelse, endnu svære hvis de til den tid, har nakket SU'en.

• #12   24. feb 2013 Stakkels dig... Det lyder skisme træls.

Har heldigvis ikke de problemer, har et skønt forhold til mine forældre og elsker dem meget ^^
    Ond kommentar her fra smiley

• #13   25. feb 2013 Min venindes forældre sagde engang til deres datter; "hvis ikke du hader os mindst én gang i livet, har vi ikke gjort vores job godt nok"

De gør, hvad de gør, for en grund smiley
    Se at få lettet bagdelen og kom igang.

Kommentér på:
Teenager.... Argggg...

Annonce