37 dage til vi har årsdag! {{forumTopicSubject}}
Nu er der kun 37 dage til jeg har haft min skønne hest i et helt år!
Hold kæft, hvor er jeg stolt over vores udvikling.
Da jeg købte ham, red jeg med martingal og treringsbid i dressur de første 2-3 måneder, fordi jeg ikke kunne styre ham og vi sprang kun 50 cm, fordi jeg ingen kontrol havde over ham..
Nu går han helt stabilt til biddet og vi springer 110-120 cm i bane til daglig med lethed!
Og så har jeg fået så meget mere tillid til ham, end jeg havde i starten!
Lige meget hvor trist min dag har været, så kan hans udtryk i hovedet altid få mit humør op igen!
Og så har jeg selvfølgelig også tænkt på en ''lille'' gave til ham/os...
D. 20 april er der en som holder et kursus inde for ridebanespringning, som koster 600,- for 3 dage med fokus på højde, teknik, afstande, og meget andet!
Man får undervisning af springryttere som har redet på rigtig høj plan!
Udover det, vil jeg forsøge at lave en kage til ham(hvis jeg kan finde en opskrift) og give ham et par John Whitaker springgamcher((link fjernet) og et Kombineret Schabrak Spring JH Collection((link fjernet)
- Hvordan går det ellers med jeres heste/ponyer?
dec 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 135 Svar: 1.799
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Her der går det også godt! Landeur er i fuld gang med genoptræningen, Pandora har næsten fået sine bagparts muskler iorden. (Hun havde en muskel hun brugte for meget, og en muskel hun OVERHOVED ikke brugte) Så derfor fik hun lidt massage og nu er vi i fuld træning igen! :;-)
okt 2012
Følger: 43 Følgere: 38 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 1.417
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.413
Den bestod af Gulleroder, tørret rugbrød og æbler!
37 dage til vi har årsdag!