{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wow, alliegvel svært at finde rytter.. :s
  • #2   20. feb 2013 Det er synd når de har fordomme imod travere... Personligt har jeg intet imod dem.. Ejer selv en skøn traver dame xD

• #3   20. feb 2013 travere er SKØNNE heste, vil gå gennem ild og vand for deres ryttere, havde selv en raver som barn og nøj en masse gode skovture hun gav mig ;o)

• #4   20. feb 2013 Den rette rytter kan få mere ud af en traver end de fleste tror. smiley

Tror de generelt er svært at finde en seriøs part.

• #5   20. feb 2013 Freja. 20 min på cyklen inde fra byen, bus 2 min herfra, 100 kr, ridehal 15 min herfra, natur rundt om os, og fjorden 500 meter herfra..

Helt enig Catarina! smiley

• #6   20. feb 2013 Tror ikke kun det er fordi han er traver. Nu har jeg læst din annonce, og kan se at der er flere ting der kan afskrække en potentiel rytter. For det første er hesten opstaldet i en privat stald (hjemme hvis jeg læste korrekt), og der fremgår på ingen måde at det er andre i denne stald - de fleste fortrækker at have nogen at dele oplevelserne med. Ligeledes skriver du at "Ingen veninder med herud uden lov af mig først". Det lyder som et krav som kan afskrække de fleste teenagere. Jeg personligt ville syntes det var træls hvis jeg ikke kunne tage en veninde med ud og tage billeder, eller hjælpe med stalden en dag hvor jeg havde travlt, uden at spørge om lov først?

Ligeledes er det ikke alle der er interesseret i følgende punkter, og samtidig skulle betale for, et eller andet sted at uddanne på din hest:
    "Du skal kunne styre en hest der kan finde på lidt af hvert"
    "Han kan finde på at vende om og stejle på tur. HAN STEJLER IKK HØJT."
    "Han kan ikk så godt galopere da han har været travhest. " (og her er en af fordommende jo oven i købet sand).

Men det ser ellers ud til at være en dejlig hest. Da jeg søgte havlpart på min hoppe, som også er en lidt speciel hest fik jeg mange henvendelser, men ingen brugbare - hvilket du nok også oplever smiley Håber snart du finder en!

• #7   20. feb 2013 Jeg vil bare så gerne have ham igang igen, og jeg magter ikke selv da jeg kommer sent hjem fra skole hver dag, og så står den på lektier.. og så bliver det sent før jeg kommer ud og ride..

• #8   20. feb 2013 Simone. Det med folk med herud er fordi jeg har dårlig oplevelse med det da en havde en hest til at stå herude og hun havde veninder med herude, nu har der så været nogle i stalden, hvilket vi ikk kan lade vær med også at mistænke veninderne da de Pille'rode'ragede ved næsten alle MINE ting..

Self, hvis jeg kan stole på den part jeg finder, kan jeg godt sige go for at hun tager en veninde med herud smiley

Der er så nok også folk over i ridehallen hun kan snakke med smiley

Kommentér på:
wow, alliegvel svært at finde rytter.. :s

Annonce