309 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Oprette tidligere hest?"
tidligere hest
Må man godt oprette tidligere hest eller kun de heste man har på nuværende tidspunkt? Alle heste jeg tænker på er himmel heste. i hvert fald de 2 af dem , den ene er jeg ikke sikker på. Men tror jeg...
Må man godt oprette tidligere hest eller kun de heste man har på nuværende tidspunkt? Alle heste jeg tænker på er himmel heste. i hvert fald de 2 af dem , den ene er jeg ikke sikker på. Men tror jeg...
Skrevet af: B.OG.L S - 3. feb 2016
oprette samme hest
Hej jeg er lidt nysgerrig.. for godt et stykke tid siden oprettede jeg hest her inde (part) som nu er himmelhest.. men nu har en anden oprettet ham også som tidligere part.. må man det? Hvis ikke ...
Hej jeg er lidt nysgerrig.. for godt et stykke tid siden oprettede jeg hest her inde (part) som nu er himmelhest.. men nu har en anden oprettet ham også som tidligere part.. må man det? Hvis ikke ...
Skrevet af: Anita og Shaggy drengen <3 - 26. nov 2012
tidligere ejet hest
Må man oprette en hest man engang har ejet selvfølgelig som solgt, men har tit spekuleret på det
Må man oprette en hest man engang har ejet selvfølgelig som solgt, men har tit spekuleret på det
Skrevet af: pruhesten - 18. maj 2009
Spar penge på din forsikring
jul 2008
Følger: 298 Følgere: 300 Heste: 16 Emner: 211 Svar: 4.057
Du behøver ikke at være ejer af det du lægger i Galleriet
Det er nok at have tilknytning til emnet og have tilladelse fra ejeren.
Så jo, det må du godt, hvis du har fået lov af nuværende ejer.. :o)
jul 2012
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 3 Emner: 300 Svar: 324
Oprette tidligere hest?