{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Shoppe tur i horse house! {{forumTopicSubject}}

Hej Hg!

Jeg skal på en kæmpe shoppe tur i horse house med min mors veninde! smiley

Jeg må vælge stort set lige hvad jeg ville have (dejligt)!

Jeg er mest vandt til tattersal at shoppe i, pga. horse house ligger laaangt fra mig.. smiley

Nogle fede ting I synes der er fede som jeg kan købe?? smiley

Enten er det horse house eller også er det horze, det var bare noget med hest... XD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shoppe tur i horse house!
  • #1   18. feb 2013 Jeg synes ikke Horse House er særlig godt længere smiley De har næsten kun shockemohle ting, og alle de gode mærker såsom Anna scarpati, kingsland, animo, manfredi, veredus & rambo er der næsten intet af længere... Jeg synes du skal vælge Tattersall! Og desuden synes jeg Horse House er alt for dyre med mange af deres ting. Jeg skulle fx. ind og have repereret mine Kingsland bukser her forleden, hvilket var stortset umuligt. De var SÅ ubehøvlede overfor mig, og jeg ville blot have sat en ny knap i dem. Det er altså bukser til 1900 kroner vi snakker om, og de opførte sig som uprofessionelle folk! Jeg synes du skal tage til Tattersall, og Peter der ejer Tattersall er MEGET mere professionel end dem fra Horse House!

• #3   18. feb 2013 Så må det være Horze, for hende jeg skal der hen med sagde de havde meget kingsland og det elsker jeg! Er tit i tattersal så den magter jeg ikke lige til en kæmpe shoppe tur..,

• #4   18. feb 2013 Syntes at tingene derude er møg dyrt, men da jeg bor tæt på, er det der jeg handler mest.

De har dog større udvalg en deres hjemmeside mener = deres hjemmeside er L O R T

• #5   18. feb 2013 De har meget Kingsland på udsalg ja - men de kingsland modeller de bestiller hjem er ikke særlig pæne. Det er blevet et ''schockemohle sted'' smiley

Kommentér på:
Shoppe tur i horse house!

Annonce