7. dec 2011 Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
E-bay: Forkert pandebånd - Jeres mening {{forumTopicSubject}}
Hej folkens,
Jeg står og kunne rigtig godt bruge jeres mening.
Jeg har lige købt et pandebånd på E-bay, som jeg så modtog for et par dage siden. Problemet er bare, at det pandebånd jeg modtog, var ikke det pandebånd jeg bestilte - Og oveni dét, var det ikke i 100% stand.
Jeg skrev self. tilbage og sagde, at jeg havde fået det forkerte, hvortil hun svarer at det er hun ked af, men det var det eneste i de farver hun havde.
Jeg havde spurgt om jeg kunne få det uden hjerterne, og hun ville sørge for at sende det til mig uden. Så ja, jeg købte det.
Jeg undrede mig self. over, at hun havde solgt et pandebånd hun ikke havde, hvilket jeg skrev til hende, og hun svarede at hun skam havde det der var til salg, men ikke uden hjerterne, så hun havde bare sendt et der mindede om (uden at gøre mig opmærksom først). Hun spurgte så om jeg ville være interesseret i at få 50% af prisen retur og så beholde pandebåndet, problemet var bare, at jeg havde givet 50 kr. i porto (pandebåndet kostede 70 kr.), så jeg spurgte om det var inkl. porto også, for i såfald ville jeg godt.
Det næste jeg hører er så - halvvrissen - at hun nu har overført det fulde beløb.
Tilbage sidder jeg så og kan ikke bestemme mig for om jeg har været fair.
Pandebåndet var jo i dårlig stand da jeg fik det (og det var pakket ind, så det ikke kunne være sket på transporten), samt det er noget der kan ses fra en god afstand, uanset hvordan jeg vender det. Og samtidig er det ikke den ønskede farve, så jeg ville skulle have et nyt uanset. Værdien af det er i bund, hvis jeg skulle sælge det, for det kan ikke rettes ud.
Hvad mener I?
Hvad ville I mene havde været en fair løsning, og hvordan ville I som kunde have taklet situationen?
<i>(Pandebåndet kom fra USA)</i>
<b>Det jeg bestilte:</b>
dec 2011
Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
dec 2011
sep 2007
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 9 Svar: 546
Jeg hade helt sikkert ageret ligesom dig, og syntes nu ikke at få i det mindste det halve - eller som du fik det hele tilbage når det for det første ikke er det du har bestilt, og det for det 2. ikke er nyt som beskrevet.
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 35 Svar: 769
sep 2007
Følger: 80 Følgere: 68 Heste: 19 Emner: 6 Svar: 1.599
dec 2011
Synes bare den er lidt svær, netop fordi jeg både får pengene retur samt beholder pandebåndet. Men self. det er jo ikke noget værd, og sendte jeg det tilbage ville hun bare kunne smide det ud, så det ville være spild af penge.
Men øv hvor træls. Først køber jeg grimen det skulle have været på, og får derefter at vide at de ikke har den i sort, og størrelsen er åring, så da må jeg have pengene tilbage, og så det her.
Håber snart jeg har lidt held med mig, så jeg kan få min showgrime.
sep 2007
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 9 Svar: 546
Jeg handler super meget på ebay og har heldigvis aldrig haft en oplevelse som du har haft nu.
Man kan sige dit held er ebay & paypal er så sikkert så hade hun ikke givet dig pengene frivilligt kan ebay jo gå ind og hjælpe dig
dec 2011
Jeg kan så ikke få sendt et nyt, da hun ikke har andre, men er ved at lede efter et tilsvarende. De er bare ikke nemme at finde desværre.
E-bay: Forkert pandebånd - Jeres mening