401 visninger
|
Oprettet:
Skønt at have fremtiden iorden {{forumTopicSubject}}
Ja, har idag besluttet mig hva jeg skal, det er så dejligt at vide hva man skal efter 9 klasse.. Først skal jeg på Landbrugsskolen og efter 1 års praktik herhjemme skal jeg til Australien ned hos nogle min mors venner kender og være i praktik dernede i 17 måneder. Og så hjem til DK igen og gøre uddannelsen færdig.. Så har jeg tænkt mig at tage til USA (måske) og arbejde på en farm.. Ellers skal jeg bare have en job herhjemme og nogle hypper..
Andre der ved hva de skal??
dec 2004
Følger: 47 Følgere: 42 Heste: 1 Emner: 117 Svar: 1.509
Men begge mine søskende har været i udlandet , Min bror var i alaska som udvækslings student ( han havde et SUPER år ) , og min søster var i Mexico for at arbejde med heste i et år ca. jeg besøgte hende sammen med min far , og jeg kunne bestemt godt tænke mig noget lignende . Men jeg vl også gerne på efterskole , og synes det er mange penge at tigge om fra far og mord side :S
jun 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 708
Måske læge .. eller dyrlæge - har heldigvis karakterene til det
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Derefter skal jeg nyde livet indtil 2008, hvor jeg flytter til KBH for at studere molekylær biomedicin og human biologi (så jeg har en kandidatgrad i begge), og så er jeg også temmelig godt uddannet
Skønt at have fremtiden iorden