{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.055 visninger | Oprettet:

Forkølelse og svimmelhed {{forumTopicSubject}}

Så ligger jeg syg igen med en hæslig forkølelse, og det er der som intet nyt i.. Men det mærkelige er at jeg er rigtig svimmel samtidig! Når jeg prøver at rejse mig er jeg ved at vælte, det er virkelig ubehageligt smiley Nogen der kender til gode råd imod svimmelhed? Hvis der altså findes nogen? Jeg har både spist, drukket og sovet nok, så er selv løbet tør for idéer..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkølelse og svimmelhed
  • #1   7. feb 2013
    Det følger desværre bare med smiley
    ligger selv i sengen i dag, har lige været hos lægen, og har en virus, der åbenbart florerer rundt for tiden :s

Lad være at tage ud at ride, jeg har været syg hele ugen men været i skole og ude at ride osv. alligevel, og i dag har jeg det vildt skidt :s

• #2   7. feb 2013 Ved ikke om det virker men prøv at sætte dig lige så stille op på din senge kant. Så du har ret ryg og benene hænger. Gå så stille op på dine ben og stå lidt smiley bagefter prøver du så at gå lisdt eller evt gå tilbage til sin seng igen smiley

• #3   7. feb 2013 Æv æv, det er bare træls smiley
    Jeg har hverken været i skole eller til hest, kan knap nok rejse mig fra sengen..

• #4   7. feb 2013 Annesofie: Tak, det vil jeg prøve smiley

• #5   7. feb 2013 Er også rigtig forkølet:( svimmelhed følger nok bare med desværre. Jeg plejer bare at støtte mig til ting når jeg skal op ad sengen..

• #6   7. feb 2013 Ligger selv som dig lige nu og bliver også svimmel når jeg rejser mig smiley så gik jeg ud og tog en permol(staves) pille og nu er jeg ikke svimmel vil bare håbe jeg kan ride stævne på lørdag smiley

• #7   7. feb 2013 tror også det følger med når man er syg er selv syg

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #8   7. feb 2013 Det følger ofte med forkølelse - når man er forkølet påvirker dette jo trykket i ørene og der kommer også ofte væske i ørene. Din balance er placeret i ørene, så den bliver lidt forstyrret af din forkølelsen og kan ikke helt finde ud af hvad der er op og hvad der er ned. Puds næse forsigtigt, rejs dig og læg dig forsigtigt og pas på voldsomme drejninger af hovedet.

God bedring - ligger selv med bronkitis smiley

• #9   7. feb 2013 Det kunne godt lyde som om du har en gang bihulebetændelse oveni og det skal man have pencillin for.. Kender det alt for godt jeg får det altid når jeg bliver forkølet, kan åbenbart ikke bare "nøjes" med løbende næse osv

• #10   7. feb 2013 Puha der er da godt nok mange der ligger syge for tiden. Tror jeg må en tur til lægen hvis jeg ikke snart får det bedre, har haft feber hele aftenen..
    God bedring folkens! smiley

• #11   7. feb 2013 skal til læge imorgen det værste ved mig er jeg hoster helt vildt:) god bedring til dig også

• #12   7. feb 2013 Det har jeg prøvet mange gange. Jeg besvimer tit, men det er normalt i vores aldersgruppe (13-20), det er hormonerne. Hvis du rejser dig for hurtigt så kan blodet ikke nå hjernen hurtigt nok, og derfor besvimer du. Derfor er det vigtigt at du sætter dig på hug, og rejse dig langsomt. Grunden til at blodet er langsomt er fordi at hormonerne sænker din krops reaktions-evne. Så næste gang du rejser dig hurtigt og du bliver svimmel og det sortner for dine øjne, så sæt dig på hug.

Enten er det det ^, eller også er det bare det der følger med forkølelsen. smiley

• #13   8. feb 2013 Hold da op, det anede jeg ikke! Er heldigvis ikke nær så svimmel i dag og feberen er faldet, nu har jeg "bare" synkesmerter.. Av av.. Men synes godt jeg kan nikke genkendende til det - vil huske at sætte mig på hug! smiley

• Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 443
    #14   8. feb 2013 Bare for at være rigtig nedern.... Det der med at besvime når man rejser sig op, kan også være arveligt, hvis du har lavt blodtryk. Jeg har lavt blodtryk, ligesom min mor og mormor, og hvis jeg vågner om natten og skal op, så skal jeg holde hovedet nedad, ellers besvimer jeg smiley Nogen gange skal jeg også sætte mig på huk efter jeg har renset hove, ellers besvimer jeg. Der er intet farligt ved det - det er bare lavt blodtryk smiley Men hvis du har det, har du givetvis haft det hele livet, så mon ikke det bare er teenage-homoner.

Godt du har det bedre!

• #15   8. feb 2013 Har tit været svimmel men er aldrig nogensinde besvimet, så det er nok kommet med forkølelsen. Men sikke meget nyt man lærer! smiley

Kommentér på:
Forkølelse og svimmelhed

Annonce