{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
364 visninger | Oprettet:

hvad skal mig og hesten lave?! {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud til Piv og min nye part i weekenden. Men jeg ved ikk heelt hvad vi skal lave, Piv skal jeg nok bare lege lidt med da vi ikke rider så meget for tiden da det er ret kedeligt uden en rigtig ridebane. (vi skal slæbe lotte med hver gang) smiley men det er første dag jeg rider hesten som part jeg har kun fået offishelt part i dag, så jeg regner med at skal springe på Søndag også få Sabrina med og tage billeder så hesten kan komme ind smiley

også i morgen, ja, der ved jeg ikke hvad jeg skal? jeg overvejer at smide bandagerne på og ride noget dressur? men jeg syntes det er lidt kedeligt? så jeg overvejer at ride lidt uden sadel, men jeg kan kun side på ham i skridt og trav, da jeg nok har svært ved galop, man kan mærke hans muskler og det forvirre mine ben ;-S

Jeg ville havde spurgt min veninde om hun kunne komme i morgen og ride med mig, vi plejer at ride galopløb sammen og sådan. Men det er ret lang tid siden vi har været sammen? Men vi skal ride sammen igen smiley

forvirrende JA! Men hvad skal i lave med jeres hest/pony i morgen? Kom med lidt ider smiley
Jeg laver alt fra jordtræning og tricks- til dressur og spring smiley

-Sofie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal mig og hesten lave?!
Kommentér på:
hvad skal mig og hesten lave?!

Annonce