{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Tage hesten hjem eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Da min mor nu har købt hus, har jeg mulighedd for at få hesten hjem, men er det nu også det smarteste?
Pt. har jeg den opstaldet (jeg er den eneste stort set) udover avleren selv og hendes medhjælper der kommer der, og har derfor 20*60 ridehuset for mig selv.
Hvis jeg flytter den hjem, vil jeg muligvis kunne skridte 1 km i ridehus.
Hvad ville i vælge? Det skal lige siges at jeg giver under 2000 for opstaldning pt, og det er inkl ALT smiley

Mvh. Janni

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tage hesten hjem eller ej?
  • #1   31. jan 2013 Jeg ville tage den hjem smiley Mest fordi jeg selv elsker at have dem hjemme, fremfor opstaldet. Men du har klart mere frihed og service ved opstaldning.

• #2   31. jan 2013 hjemme :9 elt klart smiley det har jeg selv og NYDDER det i fulde drag

• #3   31. jan 2013 Jeg ville lade den blive stående, jeg har mine heste hjemme, men man mister så meget socialt og hvis man ikk kan styre det bliver man også lidt doven forstået man kan jo se den ikk lider a at stå nu det regner og blæser smiley ved det fra mig selv og allle de andre forums der har været...

• #4   31. jan 2013 Jeg nyder at have min hjemme, men hvis I trives der hvor I er nu, så ser jeg da ingen frund til at flytte.. smiley

• #5   31. jan 2013 Jeg vil sige det kommer an på hvad du helst vil, for hvis du genre vil ride i ridehus hver dag, så skal du naturligvis lade den blive, men hvis du vil have mere tid sammen med din hest og ikke har noget i mod vind og vejr, så skal du tage den hjem.
    jeg ville persomligt tage den hjem:-) men mest fordi jeg holder af lige at kunne gå ud til den når jeg vil, og have det for mig selv:-)

• #6   31. jan 2013 Tusind tak for alle jeres svar... må sige jeg er lidt i vildrede... Hesten har altid stået hvor den står, trives ok - forstået på den måde, at de andre hakker lidt på hende på folden, eller har hun det kanon... Vi har lidt problemer i ridehallen, damen (hesten) vil ikke ned i den ende hvor man kommer ind... Medmindre der står mennersker dernede, så er det ingen problem, men det kan løses smiley
    Og savner også bare lige at kunne gå ud og hygge lidt om den, men på den anden side bliver man vel også mere låst? Ikke negativt ment eller som om jeg ikke vil passe min hest, men hvis man skal noget en weekend, bliver man jo nødt til at klare den? smiley

• #7   31. jan 2013 Jeg har de fleste af mine hjemme, men en stående ude, fordi hun skal tilrides.. Jeg har haft dem hjemme i nogle år og nydt det, men jeg får ikke redet en tiendel af, hvad jeg gør, når jeg stiller dem ud, hvor forholdene er i top..
    Så jeg vil sige, hvad vil du med din hest? vælg ud fra det smiley

Kommentér på:
Tage hesten hjem eller ej?

Annonce