{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

STOR bold til hesten {{forumTopicSubject}}

heej smiley

jeg sider og overvejer om jeg skal anskaffe mig en ny bold, for lille Telle musen øde lage den anden jeg havde, og kom så til at tænke på om man kan købe en bold der er VIRKELIG stor!? jeg har altid ønsket mig en bold der var større end den lille, også for at der kunne være noget sjovere for Santos, for den lille var vist for lille til den fangede hans interesse smiley

så er der nogen som har en bold der er STOR eller ved hvor man kan få fat i sådan en henne og ca. hvad de koster, planen er jeg først skal have fat i en til sommer så de kan lege med den med det samme smiley

Og så en anden ting,
det er også om bolde ^^

lille Telle syntes det var vildt sjovt at have en bold i boksen som han kunne bide lidt i og kastede rundt med det som var han en hund med et legetøj! men det kunne bolden ikke tåle så den er jo så i stykker i dag, ( også derfor jeg vil have den nye bold) men hvilken bold/e vil kunne holde til at blive kastet rundt med og "bidt" i, han kan jo self ikke bide i bolden, men der skal stof udenom som han så kan have fat i og det kunne jo være han "kom til" at nappe lidt i bolden, skulle den kunne holde til det smiley
så hvilken bold vil kunne holde til det? bolden skal lægge fast i boksen som legetøj til ham, så den behøver ikke være "lille" som en fodbold, men gerne en der er lidt større, stoffet kan jeg selv lægge om den smiley

I skal have mange tak for svar, og alle negative kommentar bedes holdes hos sig selv,
tak skal i have smiley

MVH nichole

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOR bold til hesten
Kommentér på:
STOR bold til hesten

Annonce