Kan jeg risikere det? - Skift af piercing {{forumTopicSubject}}
Heysan folkens!
Jeg har for omtrent tre uger siden fået lavet en labret piercing, og den er vist nået til det punkt, hvor jeg godt kan skifte den - om ikke andet er det i hvert fald nødvendigt!
Nødvendigheden ligger i, at staven selvfølgelig er for lang, da det jo stadig er den originale piercing, jeg har i, og jeg kan dermed ikke undgå at pære til den hele tiden, og tit og ofte kommer jeg til at bide i den.
Jeg vil rigtig gerne skifte den i aften, men problemet er lidt, at der måske er lidt betændelse i. Hvorvidt det er betændelse, eller ej, er jeg faktisk ikke helt sikker på, for det ligner den normale hvide sårvæske, men jeg synes bare, at det er underligt, at det pludseligt kommer igen. Desuden er den lidt rød omkring stadigvæk - hvilket den hele tiden har været, men det er igen sikkert irritation fra mine tænder og tunges side.
Jeg tænker, at i stedet for, at skifte til en ring allerede, vil jeg blot bruge en labret med en passende stav.
Men kan jeg risikere, at skifte den allerede, i tilfælde af, at det skulle være betændelse?
Er overbevist om, at det er grundet min konstante "legen" med den og den for lange stav, men hvad siger I?
Håber det er forklaret godt nok & at nogen kan hjælpe mig lidt
På forhånd, tusind tak!
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
aug 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 377
Jeg ville foretrække, at gøre det selv, fremfor at skulle bede mine forældre om, at køre mig udenbys for det Men umiddelbart, vil jeg tro, at det stadig bare er sårvæske, da min piercing jo hele tiden er i bevægelse. Så, tror godt, jeg tør løbe risikoen, men nu vil jeg lige se, hvad andre siger også Jeg fik at vide, at jeg måtte skifte den efter 3 uger, og det er også det, jeg har læst rundt omkring ved andre prof piercere
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
aug 2010
Følger: 21 Følgere: 23 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 377
Kan jeg risikere det? - Skift af piercing