{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

når kontrolfreaken vil ud {{forumTopicSubject}}

Jeg har hele mit liv været lidt forsigtig når det kommer til at 'performe'. Jeg har altid været sceneskræk, altid ville ha kontrol over alt, vide hvad jeg skulle hvert minut af dagen. Jeg har aldrig været go til fysisk kontakt og får det dårligt når min krop er i fokus.
Jeg er ikke genert når jeg er tryg men ikke engang i klassen kan jeg ligge kontrollen væk og bare være mig. Hvis jeg er blevet inviterer til fest 'skal jeg noget' så jeg ikke kan komme KUN fordi jeg ved folk vil danse.
jeg er svømmer og har svømmet hele mit liv så jeg har aldrig stor og meget usikker på min krop fordi altid har været muskuløs og i go form. Det er bare som om det er meget mere grænseoverskridene at hoppe rundt og danse når alle andre går det end det er i mit badetøj midt i svømmehallen hvor alle kan se mig.

nu har jeg fået nok. Det er begyndt at påvirke mit liv i sådan en grad at jeg ikke føler mig tilpas når jeg er i skole (går i en meget uadvendt klasse hvor 'alle accepteres'). Jeg føler mig udenfor fordi jeg trækker mig når de andre bliver for dominerende.

Alt dette skyldes sikkert at jeg er bange for at begå fejl. Jeg kan ikke lade vær med at tænke på hvad de andre tænker om mig. Jeg skal begynde på gymnasiet efter sommerferien så vil genre starte på en frisk og blive glad for min klasse og bare kunne slappe af og være mig.

Har tænkt på at melde mig på et kursus hvor man lære at være åben og ,forhåbentlig mindre kontroleret når man ikke behøver være det. Jeg har prøvet at google men kan ikke finde noget.
Kender i nogen kurser man kan melde sig til? Eller har i selv et eller flere forslag til hvordan man best kan komme af med sådan noget

undskyld det blev så langt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  når kontrolfreaken vil ud
  • #1   29. jan 2013 det er en step by step proces.. smiley
    Begynd fx at tage til fester, men uden at danse..
    find nogle ting som du mener du har for meget kontrol over.. og så begynd at give slip. evt find en god veninde.. og lav den der fald bagover øvelse.. smiley

Kommentér på:
når kontrolfreaken vil ud

Annonce