{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
718 visninger | Oprettet:

HG-Butik-hvilken linje har i valgt og hvorfor {{forumTopicSubject}}

Hej HG. Jeg vil lige høre om der er en af jer som jeg må stille et spørgsmål som kommer med i min OSO opgave. Spørgsmålet er:
Hvilken linje har du valgt og hvorfor har du valgt den?
Besvarelsen må gerne være lidt grundig, altså den skal helst fylde mere end 5 linjer, da jeg skal kunne bruge den til det smiley
Håber at der en af jer som vil hjælpe.
På forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HG-Butik-hvilken linje har i valgt og hvorfor
  • #1   29. jan 2013 jeg har lige et spørgsmål til det, kan du bruge en fra alm HG?

• #2   29. jan 2013 Jeg har valgt Kontorlinjen. Vi er endnu ikke opdelt i linjer, og jeg ved ikke om vi bliver det.
    Jeg har valgt den linje, fordi jeg har en skade i albuen, som gør at jeg ikke kan lave fysisk hårde ting med armene. Ville oprindeligt have været dyrelæge/dyrepasser, men grundet min arm og at jeg ikke havde tysk i 10. kan jeg ikke komme til at blive dyrlæge/dyrepasser smiley

• #3   29. jan 2013 Jo, bare en som har gået/går på Hg smiley

• #4   29. jan 2013 Mange tak smiley

• #5   29. jan 2013 Vil gerne have en til hvis det er muligt smiley

• #6   29. jan 2013 Jeg har gået på den alm HG. Jeg blev færdig i sommers. Jeg valgte den da jeg ikke har ro i "måsen" til at sidde stille på et kontor. Jeg ved endnu ikke om det er butik jeg vil hele livet, men tog denne uddannelse da jeg ikke kunne overskue en lang uddannelse og min søskende har begge 2 denne uddannelse, så vidste hvad det drejede sig om smiley

• #7   29. jan 2013 Jeg går på HG flex, hvilket er HG som selvstudie. Jeg har butik som linje. Jeg valgte det fordi det er en rigtig nem og hurtig uddannelse, og jeg så vil være klar til at søge arbejde inden alt for længe. Det kræver ikke meget, der er ikke mange lektier og man er hurtigt færdig. Så det er jo skønt hvis man som jeg var ved at være skoletræt.
    Derudover er det fordi min vejleder på jobcenter anbefalede mig det, da jeg ikke rigtig vidste hvad jeg ville, udover at jeg ikke gad gå i skole så meget mere.

• #8   29. jan 2013 Okay mange tak smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #9   29. jan 2013 Jeg begyndte på hg for 5 år siden, med henblik på at jeg ville stå i tøj butik, derfor tog jeg og linjen detail. Vi var rigtig heldige med bores lærer, og hg var den sjoveste skoletid jeg nogensinde har haft.

Som tilvalgsfag, havde jeg dekoration, dvs. Et fag hvor du lærer at dekorere vinduer, lærer st placere produkterne korrekt - dog syntes jeg det var spild af tid da det vi lærte var virkelig grimme og typiske vindues opstillinger smiley

Jeg fandt ud af allerede halvvejs at jeg ikke ville i butik alligevel, da det simpelthen er alt for kedeligt, og ikke udfordrende nok, så nu tager jeg i militæret i stedet smiley

• #10   29. jan 2013 Tak for svarene. Har ikke brug for flere nu smiley

Kommentér på:
HG-Butik-hvilken linje har i valgt og hvorfor

Annonce