Min verden er totalt kollapset! {{forumTopicSubject}}
Er lige blevet kontaktet af min parts ejer på facebook.... Med den værste besked i verden! Min lille engel Bakkely's Bella er solgt!:'(
Hun betyder alt for mig! Har selv redet hende op fra bunden...!! Til marts ville jeg have haft redet hende i 1 år!:'( hun er flaskebarn og mistede sin mor som lille bitte, så hun er en værre puttepony!<'3
Puha.... Skriver dette med tårene trillende ned af kinderne! Har fået lov til at tage 3 timer før fri fra skole for at ride en lang tur på hende!... Hun er min baby og jeg vil altid elske hende uanset hvad!!!
Bella jeg håber din nye ejer vil passe godt på dig og elske dig ligeså højt som mig! Jeg har rigtig mange gode minder om dig og 5 flotte rosetter hængende på min væk som vi to har vundet!<3<3 alle sammen 1. Pladser! Du er min lille stjerne!<3
Måtte lige ud med det! Fortsat god dag allesammen!
aug 2004
Følger: 20 Følgere: 34 Heste: 6 Emner: 11 Svar: 221
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 8 Svar: 70
dec 2009
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 424
Nyd den sidste tid med hende.. Håber for dig, at du kan få lov at besøge hende en dag på det nye sted og se, at hun har det godt
dec 2011
Følger: 93 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 27 Svar: 366
Heldigvis for mig er det et stutteri eg rider på, så der er andre heste jeg kan ride... Men hun vil altid være min yndling!
maj 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Heste: 4 Emner: 44 Svar: 755
Er sikker på at hvis du snakker med den nye ejer, så kan du nok godt aftale at du må komme og besøge hende i ny og næ.
Det aldrig sjovt at skulle af med en hest, men sådan er det nok desværre at have part. Men ved aldrig helt hvornår samarbejdet om hesten ophøre
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Men det er godt nok sørgeligt at midste sin bedsteven, håber du finder en ny dejlig part som du kan holde lige så meget af.
Btw tror jeg at jeg har nogen billeder af din hest fra Storeheste dag
dec 2011
Følger: 93 Følgere: 101 Heste: 7 Emner: 27 Svar: 366
Team Grafik: ja det er det desværre!
Må jeg ikke få nogle af billederne?? Det er helt klart den bedste oplevelse vi har haft sammen!!
Min verden er totalt kollapset!