{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Photoshop, hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Nu har jeg søgt og søgt på nettet, og kan ikke rigtig finde det jeg skal bruge, så jeg søger lidt hjælp hos nogle "photoshop-hajer". smiley Til et projekt skal jeg bruge en del sort/hvid billeder, med nogle røde effekter/elementer om man vil. Jeg er helt klar over hvordan man bruger lag, visker ud og alt det der, men mit spørgsmål går på om man kan farve sit baggrundsbillede i en bestemt rød farve, men bevare alle skyggeeffekter osv der er på billedet? Ville meget gerne have den samme røde farve på alle billeder da de skal hænge sammen. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

Er der nogen der kan hjælpe? Undskylder på forhånd hvis det er lidt (meget) rodet forklaret...

Tusind tak på forhånd. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Photoshop, hjælp
  • Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 16
    #1   27. jan 2013 Hej smiley hvis jeg har forstået dig rigtigt så kan du gøre det under "hue/saturation" der sætter du så flueben i "colorize" og indstiller værdierne til det du ønsker. Der efter er det bare at gentage på de andre billeder med de samme værdier smiley håber det hjælper ellers så sig til, så skal jeg prøve og jeg kan hjælpe smiley

Kommentér på:
Photoshop, hjælp

Annonce