Sponser eller fond? hjælp? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive som overskrift...
Jeg sidder her og kæmper for at finde ud af hvordan jeg kan få det hele til at gå op. Jeg vil meget gerne starte stævner men da mine forældre ikke har hverken bilen eller traileren til det er jeg lidt på **** Og jeg kan ikke finde nogle der kan køre billigt som jeg ved ALTID kan køre...
Ved i om der er nogle fonder eller noget lign. der kan hjælpe mht. tilskud til evt. lille hestetransporter??
PS: Det skal lige siges at min hest går LB i dressur med potentiale til mere. Og spring skal jeg ikke gøre mig så klog på men han har sprunget baner på 100-110 cm flere gange.
På forhånd tak!
aug 2009
Følger: 36 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 1.040
Er ked af at skuffe dig.
aug 2007
Følger: 54 Følgere: 55 Heste: 11 Emner: 150 Svar: 1.447
Jeg kører ponytrav på landsplan og deltager i DM, NM og alle andre store løb i Danmark og kører også i Sverige. Men det er ikke rigtig til at finde sponsor. Men lad være med at give op, søg hos diverse du lige kan komme i tanke om. Måske du skriver DET HELT RIGTIGE og de netop vil støtte dig. Jeg har fundet mig en lille sponser nu så det kan lade sig gøre Men direkte at få sponsoreret hestetransporter eller bil og trailer den drøm tror jeg ikke lykkedes
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
Sponser eller fond? hjælp?