958 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Vittigheder Vittigheder
Ja, hvad kan i af gode vittigheder??
- Hvad får polske børn juleaften?
Din cykel!
- What’s the most common bird in the Middle east? DUCK (den synes jeg, er ret nice)
0 synes godt om
jul 2011
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 80 Svar: 1.273
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 760
Din cykel!
???????????????????????
er det en vittighed ?? det er da den mest humørforladte vittighed jeg længe har læst, jeg synes tilgengæld at den er diskreminerende overfor polakker sådan generalt.
Men det skal jeg fortælle mine kære ansatte når de kommer hjem fra arbejde idag, at den slags synes folk vist er sjovt i danmark !!!
beklager jeg kan overhovedet ikke se det sjove i den vittighed !!!
feb 2006
Følger: 137 Følgere: 140 Heste: 3 Emner: 12 Svar: 3.687
Jeg synes den var meget god. Skulle lige tænke over den før jeg forstod den xD
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
nov 2011
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
Hvad er forskellen på en and? -den har 2 ben, især det højre
(den skal ikke forstås)
jun 2010
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 164 Svar: 1.156
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Emner: 130 Svar: 920
Den er da ikke værre end vittigheder om, at alle danskere drikker (jeg drikker heller ikke), tyskere er disciplinære, irere er hidsige og rødehårede, skotter er nærige, italienere er kvindebedårere og franskmænd spiser kun ost.
Ja, det er fordomme, men sagt med et glimt i øjet, for vi ved jo godt, at ikke alle er sådan
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.238
feb 2007
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 2 Emner: 18 Svar: 1.861
okt 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Heste: 4 Emner: 7 Svar: 53
Eftersom min cykel sandsynligvis er i polen nu, da den blev stjålet sammen med en hel vejs cykler og smidt ind i en polsk varevogn!
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.174
En abe og et firben sad i et træ og røg hash. Firbenet blev meget tør i halsen og gik ned til søen for at drikke, men firbenet var meget påvirket og faldt i. En krokodille så hvad der skete og kom over for at hjælpe firbenet og spurgte hvad der var galt. Firbenet fortalte krokodillen alt om aben og at de havde røget hash og krokodillen blev meget vred, for den gik ikke ind for stoffer og valgte at tage en snak med aben. Krokodillen stod for foden af træet og sagde "Hey, du! Hvad laver du?!" Hvorefter aben bliver meget forskrækket og råbte "FUUUCK! Hvor meget vand drak du?!"
Hohohohohohoho!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
ÆselDyret: Den 2. er da virkelig god.
Strømpen: Skrev den til min far, og han blev også sådan helt... "Har du fået stjålet din cykel??".. Måtte så over flere sms'er forklare, at jeg altså ikke havde fået stjålet min cykel... "DET ER EN JOKE far"...
Et par minutter efter: "Jeg har lige fattet den - god joke!!!"
maj 2012
Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
nov 2011
Rigtige Kvinder: Hvis du ved et uheld har oversaltet maden, er det sgu bare ærgerligt.
Damer: En nem kur mod hovedpine er at skære en limefrugt over og gnide den mod... panden. Det klarer hovedpinen.
Rigtige Kvinder: Tag en limefrugt, bland den med tequila og chili og drik det. Du har ganske vist stadig hovedpine, men nu er du ligeglad.
Damer: Ved at lægge en lille skumfidus i bunden af en vaffelis kan man undgå, at isen drypper.
Rigtige Kvinder: Sug for pokker isen ud af bunden af vaflen. Du ligger alligevel garanteret på sofaen med benene oppe og spiser den.
Damer: For at undgå at kartofler spirer, kan man lægge et æble ned i posen til dem.
Rigtige Kvinder: Køb kartoffelmospulver og opbevar det i et køkkenskab i op til et år.
Damer: Kager får en pæn, blank overflade, hvis de bliver penslet med æggehvide inden bagningen.
Rigtige Kvinder: Der står ikke noget på Amos færdigblandinger om at kagen skal pensles. Lad være med det.
Damer: Hvis du har svært ved at åbne et glas marmelade el.lign. kan du prøve med gummihandsker på. De giver et bedre greb .
Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!
Damer: Lad være med at hælde overskydende rødvin ud. Det kan fryses i isterningbakker og bruges senere i saucer.
Rigtige Kvinder: Hvad er overskydende rødvin?
Vittigheder