Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vittigheder
  • #1   15. jan 2013 Sikke dog en dårlig joke! smiley

• #2   15. jan 2013 - Hvad får polske børn juleaften?
    Din cykel!

???????????????????????

er det en vittighed ?? det er da den mest humørforladte vittighed jeg længe har læst, jeg synes tilgengæld at den er diskreminerende overfor polakker sådan generalt.
    Men det skal jeg fortælle mine kære ansatte når de kommer hjem fra arbejde idag, at den slags synes folk vist er sjovt i danmark !!! smiley

beklager jeg kan overhovedet ikke se det sjove i den vittighed !!!

• #3   15. jan 2013 Hold da op... Den er da ikke mere diskriminerende end diverse racist-jokes eller blondine-jokes. Blondine-jokes er da diskriminerende overfor blondiner, men alligevel griner folk da af dem smiley

Jeg synes den var meget god. Skulle lige tænke over den før jeg forstod den xD

• #4   15. jan 2013 Tja, min mor er polak, og hun går altså ikke og stjæler cykler, som jeg får i julegave. Men der er jo så mange racistiske jokes...

• #5   15. jan 2013 de er da heller ikke sjove ... kald mig bare kedelig, men kan slet ikke se det sjov i den slags, mine venner er polakker og de sjæler heller ikke cykler eller noget andet for den sags skyld.

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
    #6   15. jan 2013 Hvor er i dog humor forladte.. Jeg er blond og dansk, men brokker mig da ikke over blondinejokes, eller om hvor meget danskere drikker (og det faktum at jeg ikke drikker) smiley

Hvad er forskellen på en and? -den har 2 ben, især det højre smiley

(den skal ikke forstås)

• #7   15. jan 2013 Vittigheder virker bare ikke så onde, når det f.eks. er danskere, som joker om danskere smiley

• #8   15. jan 2013 Det er en vittighed, og skal ikke tages for andet!
    Den er da ikke værre end vittigheder om, at alle danskere drikker (jeg drikker heller ikke), tyskere er disciplinære, irere er hidsige og rødehårede, skotter er nærige, italienere er kvindebedårere og franskmænd spiser kun ost.

Ja, det er fordomme, men sagt med et glimt i øjet, for vi ved jo godt, at ikke alle er sådan smiley

• #9   15. jan 2013 Troede det var polske bjørne smiley

• #10   15. jan 2013 Forstår slet ikke nogle af dem de har skrevet??

• #11   15. jan 2013 Syntes altså det er meget sjovt.. Haha.
    Eftersom min cykel sandsynligvis er i polen nu, da den blev stjålet sammen med en hel vejs cykler og smidt ind i en polsk varevogn! smiley

• #13   15. jan 2013 Jeg har en herre dårlig én!

En abe og et firben sad i et træ og røg hash. Firbenet blev meget tør i halsen og gik ned til søen for at drikke, men firbenet var meget påvirket og faldt i. En krokodille så hvad der skete og kom over for at hjælpe firbenet og spurgte hvad der var galt. Firbenet fortalte krokodillen alt om aben og at de havde røget hash og krokodillen blev meget vred, for den gik ikke ind for stoffer og valgte at tage en snak med aben. Krokodillen stod for foden af træet og sagde "Hey, du! Hvad laver du?!" Hvorefter aben bliver meget forskrækket og råbte "FUUUCK! Hvor meget vand drak du?!"

Hohohohohohoho!

• CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.917
    #14   15. jan 2013 Det er jo ikke meningen, man skal tage jokes seriøst. (-:

ÆselDyret: Den 2. er da virkelig god. smiley

Strømpen: Skrev den til min far, og han blev også sådan helt... "Har du fået stjålet din cykel??".. Måtte så over flere sms'er forklare, at jeg altså ikke havde fået stjålet min cykel... "DET ER EN JOKE far"...
    Et par minutter efter: "Jeg har lige fattet den - god joke!!!" smiley

• katrine
    katrine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 36 Følgere: 14 Svar: 226
    #15   16. jan 2013 Haha Dolnra xD

• #16   16. jan 2013 Damer: Hvis du ved et uheld har kommet for meget salt i den mad, du er ved at lave, så læg en rå kartoffel i gryden. Den vil opsuge det overflødige salt.
    Rigtige Kvinder: Hvis du ved et uheld har oversaltet maden, er det sgu bare ærgerligt.

Damer: En nem kur mod hovedpine er at skære en limefrugt over og gnide den mod... panden. Det klarer hovedpinen.
    Rigtige Kvinder: Tag en limefrugt, bland den med tequila og chili og drik det. Du har ganske vist stadig hovedpine, men nu er du ligeglad.

Damer: Ved at lægge en lille skumfidus i bunden af en vaffelis kan man undgå, at isen drypper.
    Rigtige Kvinder: Sug for pokker isen ud af bunden af vaflen. Du ligger alligevel garanteret på sofaen med benene oppe og spiser den.

Damer: For at undgå at kartofler spirer, kan man lægge et æble ned i posen til dem.
    Rigtige Kvinder: Køb kartoffelmospulver og opbevar det i et køkkenskab i op til et år.

Damer: Kager får en pæn, blank overflade, hvis de bliver penslet med æggehvide inden bagningen.
    Rigtige Kvinder: Der står ikke noget på Amos færdigblandinger om at kagen skal pensles. Lad være med det.

Damer: Hvis du har svært ved at åbne et glas marmelade el.lign. kan du prøve med gummihandsker på. De giver et bedre greb .
    Rigtige Kvinder: Bed din lækre, rige single-nabo om at åbne det!

Damer: Lad være med at hælde overskydende rødvin ud. Det kan fryses i isterningbakker og bruges senere i saucer.
    Rigtige Kvinder: Hvad er overskydende rødvin?

Kommentér på:
Vittigheder

Annonce